ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

توییتر روی قابلیت جدیدی شبیه به Close Friends اینستاگرام کار می‌کند

به نظر می‌رسد توییتر در حال کار روی ویژگی جدیدی مانند قابلیت Close Friends اینستاگرام است تا کاربران بتوانند توییت‌های خود را با گروه خاصی از افراد به اشتراک بگذارند. اولین بار در اوایل تابستان، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

به نظر می‌رسد توییتر در حال کار روی ویژگی جدیدی مانند قابلیت Close Friends اینستاگرام است تا کاربران بتوانند توییت‌های خود را با گروه خاصی از افراد به اشتراک بگذارند.

اولین بار در اوایل تابستان، شواهدی از این قابلیت توییتر تحت عنوان «دوستان قابل اعتماد» (Trusted Friends) کشف شده بود. اکنون «الساندرو پالوزی»، توسعه‌دهنده موبایل پیشرفت‌های توییتر را بررسی کرده و به شواهد جدیدی از این قابلیت دست پیدا کرده است.

قابلیت جدید توییتر با الهام از ویژگی اینستاگرام

توییتر

همانطور که او توضیح می‌دهد، قابلیت جدید این شبکه اجتماعی «Twitter Flock» نامیده خواهد شد و طبق تصویر به اشتراک گذاشته شده، درست مانند ویژگی اینستاگرام، کاربران می‌توانند حداکثر 150 کاربر را به لیست دلخواه خود اضافه کنند تا بتوانند برخی توییت‌های مشخص شده را مشاهده و به آن‌ها پاسخ دهند.

علاوه بر این، کاربران در هر زمانی می‌توانند لیست خود را ویرایش کرده و اعضای آن را اضافه یا حذف کنند. نکته مهم دیگر اینکه توییتر حذف یا اضافه شدن کاربران را از طریق نوتیفیکشن به آ‌ن‌ها اعلام نخواهد کرد.

توییتر

با این حال، اگر در لیست Flock یکی از کاربران حضور داشته باشید، توییتر با نشان دادن یک برچسب با مضمون «شما می‌توانید این توییت را ببینید زیرا نویسنده شما را به Flock خود اضافه کرده است» این موضوع را به شما اطلاع خواهد شد. از طرفی دیگر، در هنگام ارسال توییت جدید، با وجود این قابلیت، گزینه جدیدی ارائه می‌شود (تصویر زیر) تا کاربران بتوانند تصمیم بگیرند که قصد دارند آن را با تمام اعضا یا فقط دوستان انتخابی خود به اشتراک بگذارند.

توییتر

در نهایت باید اشاره کرد که قابلیت Twitter Flock هنوز در حال توسعه است و مشخص نیست چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در اقدامی مشابه، این شبکه اجتماعی ماه‌ها قبل از ویژگی Communities برای رقابت با گروه‌های فیسبوک رونمایی کرد که کاربران در آن می‌توانند فضایی را برای تبادل نظر درباره موضوعات مختلف ایجاد کنند و به نوعی انجمن‌های خاص خود را تشکیل دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی