ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تجربه یک ماه استفاده از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳

گوشی‌های تاشو پس از چند سال غیبت مجدد به بازار برگشته‌اند تا آن فضای کسالت‌آور فعلی را از بین ببرند و جانی تازه به آن بدمند. گلکسی زد فلیپ ۳ به عنوان پرچمدار گوشی‌های تاشو به بازار ما آمده و برای همین تصمیم گرفتم یک ماه از این گوشی به عنوان گوشی اصلی خود استفاده کنم تا بتوانم تجربه دست اول داشتن یک گوشی تاشو را در اختیارتان بگذارم. با این تجربه یک ماهه همراهم باشید.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیتاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

گلکسی زد فلیپ ۳ به عنوان یک گوشی کلم شل یا از آن مدل‌هایی که به صورت عمودی تا می‌شوند، کیفیت ساخت بالایی دارد. بدنه دستگاه ترکیبی از شیشه و آلومینیوم مقاوم است تا حس پریمیوم بودن را احساس کنید.

ویژگی جالب گلکسی زد فلیپ ۳ این است که در مقابل نفوذ آب مقوامت خوبی دارد. این که یک گوشی تاشو با آن همه درز و لولا بتواند استاندارد IP بگیرد، به خودی خود تعجب‌آور است، حال تصور کنید که این گوشی توانسته بالاترین حد مقاومت در برابر نفوذ آب را به دست بیاورد؛ یعنی برای ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری غوطه‌ور شود.

لولای این گوشی کیفیت مثال‌زدنی دارد. همواره این ترس را داشتم که باز و بسته کردن بیش از حد گوشی، به نمایشگر یا اجزای مکانیکی لولای آن آسیب وارد شود. اما سامسونگ توانسته در تولید لولا به قدری خوب عمل کند که شما اعتماد به نفس کافی در استفاده از این گوشی را داشته باشید.

نمایشگر این گوشی به دلیل ماهیت تاشو بودنش، خط تایی در مرکز خود دارد که ممکن است در حین اسکرول کردن متون یا بازی همواره آن را حس کنید. از نظر بصری اما به سادگی به آن عادت می‌کنید و حتی ممکن است فراموش کنید چنین خطی تایی در مرکز نمایشگر وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ ۳ ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی دارد که به داشتن تجربه بهتر از یک گوشی تاشو کمک زیادی می‌کند. فلکس مود یکی از همین قابلیت‌هاست که کره‌ای‌ها روی آن مانور زیادی داده‌اند. نمایشکر دوم هم که تحت عنوان کاور دسپلی در اختیار شما قرار دارد نیز امکانات محدودی دارد اما به عنوان یک نمایشگر دوم کار شما را راه می‌اندازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تجربه طولانی مدت از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ حتما ویدیو فوق رو تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.