ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کنسول بازی اپل
تکنولوژی

اپل احتمالا با کمک مهندسان ایکس باکس در حال ساخت کنسول بازی خود است

شایعات جدیدی درباره اپل منتشر شده که برخی از برنامه‌های آینده این شرکت را فاش می‌کند. طبق این شایعات، ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد حضور در بازار کنسول‌های بازی را دارند و حتی سعی کرده‌اند تا مهندسانی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

شایعات جدیدی درباره اپل منتشر شده که برخی از برنامه‌های آینده این شرکت را فاش می‌کند. طبق این شایعات، ظاهرا کوپرتینویی‌ها قصد حضور در بازار کنسول‌های بازی را دارند و حتی سعی کرده‌اند تا مهندسانی را از بخش بازی مایکروسافت، یعنی ایکس باکس جذب کنند.

اخبار منتشر شده توسط یک پادکست در یوتیوب به گوش می‌رسد که در جدیدترین قسمت آن «جز کوردن»، نویسنده وب سایت Windows Central توضیح می‌دهد اپل قصد دارد کنسول بازی خود را در آینده راهی بازار کند. البته او اشاره می‌کند که منابع این خبر چندان قابل اعتماد نیستند و در حال حاضر هیچ مدرک خاصی در این رابطه وجود ندارد. با این حال، اگر این شایعه درست باشد، خبر بسیار بزرگ و مهمی در صنعت بازی خواهد بود.

ساخت کنسول بازی اپل با کمک مهندسان ایکس باکس؟

کوردن در این پادکست توضیح می‌دهد:

مدتی است که می‌شنوم اپل مهندسان ایکس باکس را برای ساخت کنسول خود شکار کرده است. از مدت‌ها قبل شنیده‌ام که اپل در حال بررسی ساخت یک کنسول بازی ویدیویی است و هنوز نمی‌دانم که این یک دستگاه بازی واقعیت مجازی خواهد بود یا متاورس یا چیزی شبیه به آن، اما برخی مهندسانی که اپل از مایکروسافت جذب کرده، افرادی بوده‌اند که می‌خواستند کنسول خود را بسازند.

کنسول بازی اپل

البته باید به این نکته توجه کرد که غول فناوری مستقر در کوپرتینو به متوقف کردن پروژه‌های بزرگ شهرت دارد، بنابراین این احتمال وجود دارد که کنسول بازی اپل هیچ‌گاه به مرحله معرفی نرسد.

البته شرکت سازنده آیفون هم اکنون با سرویس «اپل آرکید» که روی اپل تی‌وی هم قابل دسترس است، در بخش بازی حضور دارد. بنابراین می‌توان گفت که غول فناوری حداقل در ارائه محصولی مانند یک کنسول بازی تجربه دارد.

با این حال، هر چند شایعات زیادی در این رابطه شنیده می‌شود و حتی منبع دیگری در سال جاری به یک کنسول بازی جدید برای رقابت با نینتندو سوییچ اشاره کرده بود، اما تمام آن‌ها همچنان گزارش‌های تایید نشده هستند و باید منتظر ارائه اخبار بیشتری باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی