ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیوع کرونا امیکرون
خودرو

بازگشت جریمه‌های کرونایی در پی شیوع کرونا امیکرون در کشور

شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران در آمار رسمی به سرعت در حال بالا رفتن است و تازه‌ ترین رنگ بندی از نقشه کرونایی کشور نشان می‌دهد که تعداد شهرستان‌های نارنجی رو به افزایش است. ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۸

شمار مبتلایان روزانه کرونا در ایران در آمار رسمی به سرعت در حال بالا رفتن است و تازه‌ ترین رنگ بندی از نقشه کرونایی کشور نشان می‌دهد که تعداد شهرستان‌های نارنجی رو به افزایش است.
در همین حال، شهرستان اردکان در استان یزد با گسترش سویه اومیکرون به عنوان اولین شهر در نقشه کرونایی کشور، در وضعیت قرمز قرار گرفته است و شهرهای دیگر نیز به سرعت در همین راستا حرکت می کنند. بنابراین پلیس راهور بار دیگر از اجرایی شدن جریمه های کرونایی خبر می دهد.
سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا درباره وضعیت تردد به شهر‌های کرونایی با توجه به قرار گرفتن ۹ شهر در وضعیت قرمز و نارنجی، اعلام کرد: «تردد خودرو‌های شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت «قرنطینه بیماری نبودن» فرد امکان پذیر است.»
وی گفت: «در این مرحله برای تردد خودرو‌های شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهر‌های زرد و آبی صرفاً با تایید در وضعیت بیماری قرار نداشتن در سامانه امکان پذیر است.»
سردار حسینی اظهار کرد: «اعمال جریمه خودرو‌های شخصی «از» و «به» شهر‌های قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر ۲۴ ساعت مبلغ ۱ میلیون تومان خواهد بود.»
وی گفت: «در تردد خودرو‌های شخصی به شهر‌های زرد بدون داشتن پی سی آر منفی (در وضعیت قرنطینه و بیماری نبودن) مبلغ ۵۰۰ هزار تومان در هر ۲۴ ساعت جریمه اعمال خواهد شد.»
همچنین، تردد حمل و نقل عمومی برون شهری با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و وسایل نقلیه دریایی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت قرنطینه بیماری نبودن امکان پذیر است.
در همین رابطه بنا بر گفته های این مقام پلیس: تردد درون شهری خودرو‌های شخصی نیز به صورتی امکان پذیر است که مالکین آنها در وضعیت بیماری قرار نداشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی