ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل فرابورس ایران در بازدید از تپسی: بازار سرمایه با ورود کسب‌وکارهای پلتفرمی توسعه پیدا می‌کند

مدیرعامل فرابورس ایران، با بیان اینکه سیاست فرابورس عمق دادن به بازار است از تلاش برای ورود صنایع مستقل و غیردولتی به فرابورس خبر داد. «میثم فدایی» در جریان بازدید از شرکت تپسی با اشاره ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

مدیرعامل فرابورس ایران، با بیان اینکه سیاست فرابورس عمق دادن به بازار است از تلاش برای ورود صنایع مستقل و غیردولتی به فرابورس خبر داد.

«میثم فدایی» در جریان بازدید از شرکت تپسی با اشاره به اینکه ورود صنایع جدید به بازار سرمایه از اهداف فرابورس است، گفت: «سیاست فرابورس عمق دادن به بازار، تنوع‌دهی و ورود صنایع جدید است. این مجموعه در تلاش است تا صنایعی مستقل از تصمیم‌های دولتی و تغییرات نرخ ارز با آینده‌ای رو به رشد را وارد بازار سرمایه کند.»

مدیرعامل فرابورس طی بازدید از دستاوردهای تپسی در حوزه واقعیت افزوده، علم داده و هوش مصنوعی با تاکید بر لزوم آشنایی تحلیل‌گران بازار سرمایه با صنایع جدید گفت: «در تحلیل صنایعی مانند کسب و کارهای پلتفرمی، لازم است که کارشناسان و تحلیلگران، با مدل‌های جدید ارزش‌گذاری این کسب و کارها آشنا شوند و رویکرد خود را از نگاه مبتنی بر دارایی‌های فیزیکی و سود، به نگاه مبتنی بر رشد تغییر دهند.»

ورود شرکت‌های اینترنت‌محور به بورس در جهان 8 برابر شده

همچنین، «میلاد منشی‌پور»، مدیر عامل تپسی، به معرفی صنعت کسب و کارهای اینترنت‌محور و ظرفیت‌های رشد آن در دنیا و ایران پرداخت. منشی‌پور با اشاره به اینکه رشد سریع این کسب و کارهای اینترنت‌محور عامل اصلی جذابیت آن‌ها بوده گفت: «ورود شرکت‌های اینترنت‌محور به بورس‌ها در دنیا طی 5 سال گذشته 8 برابر شده‌است.»

به گفته او کسب و کارهای اینترنت‌محور با توجه به ظرفیتی که دارند، عمده سرمایه‌گذاری خود را در سال‌های اولیه معطوف به رشد می‌کنند.

تاثیر استفاده از تکنولوژی در کاهش هزینه‌ها

«هومن دمیرچی»، معاون عملیات تپسی، نیز با معرفی دو محصول جدید تپسی گفت: «توسعه سریع جغرافیایی، اضافه کردن محصولات جدید و ورود به بازارهای تازه از مهم‌ترین برنامه‌های تپسی در مسیر پیش رو است.»

از سویی دیگر، «محمدمهدی صادق»، مدیر تکنولوژی تپسی نیز با اشاره به توانمندی‌های فنی تیم تپسی، به تاثیر استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی بر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد در این مجموعه پرداخت.

گفتنی است این بازدید، به دنبال درج نماد شرکت تپسی در بازار سرمایه، به عنوان اولین شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای پلتفرمی، انجام شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی