ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Heroes of Whitestone
تکنولوژی

معرفی بازی Heroes of Whitestone؛ ترکیب سبک نقش آفرینی با تاس!

سبک نقش آفرینی یک از محبوب‌ترین‌ها در بین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود و بازی Heroes of Whitestone آن را با سبک بازی‌های تخته‌ای ترکیب کرده است که نوعی تجربه جدید و سرگرم‌کننده از بازی‌های فانتزی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۱

سبک نقش آفرینی یک از محبوب‌ترین‌ها در بین بازی‌های موبایل محسوب می‌شود و بازی Heroes of Whitestone آن را با سبک بازی‌های تخته‌ای ترکیب کرده است که نوعی تجربه جدید و سرگرم‌کننده از بازی‌های فانتزی و افسانه‌ای به وجود آمده است.

در ادامه این مطلب قصد داریم بازی جدید Heroes of Whitestone را معرفی کنیم که در ژانویه سال 2022 منتشر شده است.

معرفی بازی Heroes of Whitestone

بازی Heroes of Whitestone

RPG Dice: Heroes of Whitestone یک بازی موبایل است که دنیای آن به سبک بازی‌های رومیزی طراحی شده است و مبارزات در آن به شیوه نوبتی انجام می‌شود. در این بازی، بازیکنان گروهی از قهرمان را در اختیار خواهند داشت تا در برابر دشمنان شیطانی سرزمین خود که Whitestone نام دارد، مقاومت کنند.

مراحل ابتدایی بازی به کامل‌ترین شکل ممکن بازی را توضیح می‌دهند. هرچند برخی قسمت‌های درون بازی احتمالا پیچیده به نظر برسند، اما در بخش آموزش به خوبی آن‌ها شرح داده می‌شوند. بخش آموزش بازی نسبتا طولانی است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که با بازی بسیار پیچیده‌ای روبرو هستیم که شامل شخصیت‌های متنوع با مهارت‌های مختلف می‌شود. همچنین در طول مراحل آزمایشی متوجه خواهید شد که قهرمانان بسیار زیادی درون بازی قرار گرفته‌اند که به مرور زمان می‌توانید آن‌ها را باز کنید.

به طور کلی بازی RPG Dice: Heroes of Whitestone به دو بخش تقسیم می‌شود: حرکت روی تخته و مبارزه با دشمنان.

در بخش حرکت روی تخته، باید با استفاده از تاس حرکات خود را انجام دهید. هر بخش تخته بازی شامل ویژگی مربوط به خاص خود می‌شود، بنابراین نگران این موضوع نباشید که تاس انداختن ممکن است تجربه بازی را خسته‌کننده کند. به عنوان مثال با انداختن تاس می‌توانید وارد آهنگری شوید تا سلاح‌ها خود را ارتقا دهید. یا برخی قسمت‌های روی تخته که با اشکال مشخص خود نشان داده می‌شوند، امتیازاتی را به شما ارائه می‌کنند.

در کل بخش زیادی از زمان بازیکنان صرف تخته اصلی خواهد شد زیرا تمام اتفاقات اصلی بازی در آن رخ می‌دهد. همچنین داستان اصلی بازی در آن پیش خواهد رفت و با وارد شدن به برخی قسمت‌های تخته که به طور تصادفی با تاس انتخاب شده‌اند، می‌توانید کمپین داستانی بازی را جلو ببرید. معمولا در بخشی از این داستان‌ها باید با حریفان خود مبارزه کنید که بخش مبارزات را نیز در ادامه توضیح خواهیم داد.

همچنین در برخی موارد، بازی مواردی را از شما سوال خواهد کرد که می‌توانید با گزینه‌های مختلفی به آن پاسخ دهید. بنابراین تصمیمات شما و البته قهرمان‌های درون بازی، در برخی موارد به پیشرفت داستان کمک خواهند کرد.

علاوه بر این، باید به این مورد اشاره کرد که تخته‌های بازی نسبتا کوچک طراحی شده‌اند و در برخی موارد برای تکمیل داستان مربوط به آن احتمالا مجبور خواهید شد تا آن را بارها و بارها دور بزنید. در واقع دور زدن در تخته اهمیت چندان زیادی ندارد اما در نهایت مجبور خواهید شد که بخش داستانی آن را تکمیل کنید. البته بازی شامل تخته‌های مختلفی می‌شود که به مرور زمان و با پیشبرد داستان اصلی آن‌ها برای شما باز خواهند شد.

بازی Heroes of Whitestone

در بسیاری از بخش‌های بازی مجبور خواهید شد تا با حریفان خود که شامل ارک‌های ترسناک و الف‌ها یا موجودات دیگر می‌شود، مبارزه کنید. البته سیستم مبارزه بازی نیز تغییر چندان زیادی نسبت به سیستم اصلی بازی ندارد و نباید انتظار داشت تا گیم پلی یا کنترل پیچیده‌ای برای مبارزات بازی ارائه شود. سیستم مبارزات بازی نیز به شیوه انداختن تاس انجام می‌شود و پس از استفاده از تاس مشخص خواهد شد تا قهرمان شما چه حمله‌ای را انجام خواهد داد.

علاوه بر قهرمان‌ها، دشمنان بازی نیز بسیار متنوع طراحی شده‌اند و قهرمانان پس از تاس انداختن می‌توانند به تشخیص شما به هر یک از آن‌ها حمله کنند. هر قهرمان در حمله با یک نوع از دشمن عملکرد بهتری دارد که این موضوع توسط فلش‌های بالای هر یک از دشمنان و رنگ آن مشخص خواهد شد.

بازی Heroes of Whitestone

همچنین در برخی مبارزات باید با غول یا باس‌های بازی مبارزه کنید که طبیعتا نسبت به سایر دشمنان قدرت و استقامت بیشتری دارند. هرچند دشمنان بازی نسبتا آسان طراحی شده‌اند، شکست باس‌ها نیز (حداقل در مراحل ابتدایی) برای شما کار چندان سختی نخواهد بود.

با این وجود، نکته مهم استفاده از شخصیت‌های مختلف درون بازی است. در مراحل آموزشی به 3 شخصیت ابتدایی بازی دست پیدا خواهید کرد و در مراحل اصلی اولیه بازی دو شخصیت دیگر نیز به مجموعه شما اضافه خواهد شد. بنابراین در اولین مراحل بازی به 5 قهرمان اصلی دست پیدا خواهید کرد، اما همچنان قهرمانان بسیار زیادی با خصوصیات و ویژگی‌های متفاوت وجود دارد که در ادامه بازی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد.

زمانی که به قهرمانان بیشتری دست پیدا کنید، می‌توانید با تعداد افراد بیشتری در مبارزات شرکت کنید. حداکثر 5 بازیکن در یک نبرد می‌توانند حضور داشته باشند که به انتخاب خود می‌توانید ردیف جلو یا ردیف عقب را مشخص کنید. طبیعتا قهرمانانی که توان دفاعی کمتری دارند را باید در ردیف عقب قرار دهید، زیرا دشمنان برای دسترسی به آن‌ها باید ابتدا از ردیف اول یا خط مقدم نیروهای شما عبور کنند.

به عنوان جمع‌بندی نهایی می‌توان بیان کرد بازی RPG Dice: Heroes of Whitestone ایده خلاقانه‌ای را در بین بازی‌های نقش آفرینی موبایل به همراه دارد که در پیاده‌سازی و اجرا بخش زیادی از آن‌ها موفق عمل کرده است. هرچند بازی اساسا به استفاده از تاس وابسته است، اما به هیچ وجه نمی‌توان آن را به طرفداران بازی‌های تخته‌ای پیشنهاد کرد و برعکس، اگر طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید، RPG Dice: Heroes of Whitestone با نوآوری خود تجربه خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد.

دانلود بازی Heroes of Whitestone

بازی Heroes of Whitestone

بازی در ژانویه 2022 برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است، بنابراین هنوز اولین روزهای عمر خود را سپری می‌کند. هنوز استورهای ایرانی مانند مایکت و کافه بازار، بازی را ارائه نکرده‌اند اما در ادامه می‌توانید آن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.

هرچند زمان زیادی از انتشار بازی نگذشته، اما آمار بسیار خوبی به ثبت رسانده است. در گوگل پلی تاکنون بیش از 100 هزار کاربر آن را نصب کرده‌اند و بر اساس نظر بیش از 6000 کاربر، امتیاز 4.4 از 5 را به دست آورده است. کاربران اپ استور نیز از بازی راضی بوده‌اند و امتیاز 4.5 از 5 برای آن ثبت کرده‌اند.

همچنین آخرین به‌روزرسانی جدید بازی در تاریخ 26 ژانویه (سه روز گذشته) منتشر شده و انتظار می‌رود روند انتشار به‌روزرسانی‌های جدید در آینده نیز ادامه پیدا کند.

RPG Dice: Heroes of Whitestone

RPG Dice: Heroes of Whitestone

سازنده: WIMO Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 396/87 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی