ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا اجباری خواهد شد

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه پیشنهاداتی برای اعمال نظارت و کنترل ویژه بر ۹ گروه شغلی ارائه شده، از اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۵

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه پیشنهاداتی برای اعمال نظارت و کنترل ویژه بر ۹ گروه شغلی ارائه شده، از اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور خبر داد.

«محسن فرهادی» درباره اعمال نظارت‌ها و محدودیت‌های جدید کرونایی به دنبال قرمز شدن هفت شهر کشور، گفت: «سعی داریم محدودیت‌هایی را در ۹ گروه شغلی که اهمیت زیادی در بحث انتقال بیماری دارند، اعمال کنیم. مانند مراکز صرف غذا، تالار‌های پذیرایی، سینما، تئاتر، کنسرت‌های موسیقی، باشگاه‌ها و استادیوم‌های ورزشی، استخر‌ها و مراکز تفریحی آبی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دفاتر ارائه خدمات.»

خدمت دهنده و خدمت‌گیرنده باید واکسینه باشند

او با اشاره به تاکیدی که سازمان امور استخدامی دارد و بعد از تصویب در ستاد ملی، تزریق دز سوم واکسن را در حال اجباری شدن عنوان کرد و گفت: «بر این اساس خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده به خصوص در این ۹ گروه شغلی باید حتما زمانیکه در یک فضا باهم مواجه می‌شوند، واکسن کرونا تزریق کرده باشند و بیمار نباشند.»  به گفته او امروز یعنی نهم بهمن ماه در ستاد ملی مدیریت کرونا این پیشنهاد ارائه خواهد شد.

به گفته فرهادی حدود ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان فقط یک دوز واکسن زده اند و این افراد به شدت در معرض خطر هستند و شانس شدت بیماری در آن‌ها بالاست.

بنابر اعلام سایت خبری وبدا متعلق به وزارت بهداشت، فرهادی اعلام کرده که: «وزارت بهداشت و کمیته امنیتی و اجتماعی قرارگاه مقابله با کرونا، بعد از بحث‌های مختلف پیشنهاداتی را برای تصویب در ستاد ملی کرونا که فردا با حضور رئیس جمهور تشکیل می‌شود، ارائه داده‌اند تا این کنترل‌ها و نظارت‌های ویژه بتوانند خصوصا برای این ۹ گروه شغلی اعمال شوند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی