ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 گلکسی تب S8
تکنولوژی

جزئیات دقیق سری گلکسی S22 و تب S8 سامسونگ افشا شد

سامسونگ چهارشنبه هفته آینده مصادف با 20 بهمن از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 رونمایی می‌کند. حالا در گزارشی چندین تصویر از مشخصات گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار آتی این شرکت منتشر شده که ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

سامسونگ چهارشنبه هفته آینده مصادف با 20 بهمن از سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 رونمایی می‌کند. حالا در گزارشی چندین تصویر از مشخصات گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار آتی این شرکت منتشر شده که ما را با تک‌تک جزئیات فنی این محصولات آشنا می‌کند.

یک منبع آگاه به نام «دوهیون کیم» مجموعه‌ای از تصاویر را فاش کرده که ظاهرا مربوط به معرفی سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 در رسانه‌هاست. در این تصاویر گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا به ترتیب با اسم رمز RO ،GO و BO دیده می‌شوند. کل سری S22 هم از اسم رمز Rainbow به معنی «رنگین‌کمان» استفاده می‌کند.

مشخصات سری گلکسی S22

باتری مدل استاندارد 3700 میلی‌آمپر ساعتی، مدل پلاس 4500 میلی‌آمپر ساعتی و مدل اولترا 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. ظاهرا هر سه دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. قوی‌ترین عضو پرچمداران جدید سامسونگ از زوم فضایی 100 برابری و زوم اپتیکال 3 و 10 برابری بهره می‌برد. دو برادر کوچک‌تر این گوشی هم از زوم دیجیتال 30 برابری و زوم اپتیکال 3 برابری برخوردارند.

سامسونگ در این تصاویر تایید کرده که مدل اولترا وارث معنوی سری گلکسی نوت است و طراحی مینیمال دارد. این گوشی نمایشگر 6.8 اینچی خواهد داشت و با دوربین چهارگانه به بازار می‌آید. گلکسی S22 و S22 پلاس به‌ترتیب از نمایشگر 6.1 و 6.6 اینچی و دوربین سه‌گانه بهره می‌برند. قلب تپنده هر سه محصول اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود و هر سه با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

از آن سو، خانواده گلکسی تب S8 در مدل اولترا با نمایشگر سوپر امولد 14.6 اینچی عرضه می‌شود که بزرگ‌ترین نمایشگر تاریخ تبلت‌های سامسونگ است. این صفحه که در بالای آن یک ناچ به چشم می‌خورد، از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. گلکسی تب S8 و S8 پلاس به‌ترتیب نمایشگرهای 11 و 12.4 اینچی دارند و همگی حداقل با 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شوند.

دوهیون کیم همچنین دیروز ویدیوهای رسمی معرفی سری S22 و تب S8 را منتشر کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی