ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P؛ اقتصادی ولی حرفه‌ای

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

شرکت MSI محصولات مختلفی در بازار ایران دارد؛ از لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای گیمینگ گرفته تا قطعات اصلی و لوازم جانبی. این شرکت به‌تازگی چند مدل مانیتور وارد بازار کرده که مشخصات خوب و قیمت مناسبی دارند. در این ویدیو می‌خواهیم با مانیتور MSI Pro MP271P بیشتر آشنا شویم. این مانیتور با صفحه ۲۷ اینچی فول اچ‌دی و نرخ رفرش ۷۵ هرتز، پایه حرفه‌ای قابل تنظیم و قیمت ۶.۵ میلیون تومانی می‌تواند به گزینه‌ای اقتصادی اما کارآمد تبدیل شود.

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

تماشای ویدیو از یوتوب

تماشای ویدیو از آپارات

مشخصات مانیتور MSI Pro MP271P

  • پنل ۲۷ اینچی از نوع IPS Level
  • رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل
  • نرخ رفرش ۷۵ هرتز
  • زمان پاسخدهی پیکسل‌ها ۵ میلی‌ثانیه
  • نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱
  • حداکثر روشنایی ۲۵۰ نیت
  • پوشش ۹۳.۱ درصدی فضای رنگی استاندارد sRGB
  • یک ورودی تصویر HDMI و یک ورودی تصویر VGA
  • مجهز به ۲ بلندگوی ۲ واتی
  • وزن ۵.۳ کیلوگرم
معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

مانیتور MSI Pro MP271P طراحی استاندارد و ساده‌ای دارد و چندان جلب توجه نمی‌کند. به‌همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در محیط‌های اداری و سازمانی است. بدنه مشکی مانیتور از پلاستیک ساخته شده و حاشیه‌های اطراف پنل در سه طرف حدود ۶ میلی‌متر است تا به‌راحتی بتوانید از این مانیتور در ستاپ‌هایی با دو یا چند مانیتور استفاده کنید.

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

مهم‌ترین ویژگی این مانیتور، پایه حرفه‌ای آن است که امکانات زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. با پایه حرفه‌ای مانیتور MSI Pro MP271P می‌توانید ارتفاع صفحه را تا ۱۲ سانتی‌متر تغییر دهید. قابلیت چرخش تا ۸ درجه به پایین، ۲۰ درجه به بالا و ۳۰ درجه به چپ و راست، نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهد. حتی اگر از دو یا چند مانیتور استفاده می‌کنید یا می‌خواهید برای زمان طولانی به تایپ، برنامه‌نویسی یا مطالعه بپردازید، می‌توانید این نمایشگر را ۹۰ درجه بچرخانید و صفحه کاملاً عمودی داشته باشید.

این مانیتور به یک ورودی تصویر HDMI و یک ورودی تصویر VGA مجهز شده که برای استفاده از نرخ رفرش ۷۵ هرتزی باید حتما از درگاه HDMI استفاده کنید. دو جک ۳.۵ میلی‌متری برای ورودی/خروجی صدا نیز روی این مانیتور تعبیه شده است. دو بلندگوی ۲ واتی نیز زیر مانیتور قرار گرفته‌اند اما حجم صدا و کیفیت آنها چندان مطلوب نیست.

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

کیفیت تصویر مانیتور MSI Pro MP271P به‌عنوان یک مانیتور اقتصادی کاملاً قابل قبول است و حداکثر روشنایی آن نیز برای استفاده در محیط‌های داخلی کافی به‌نظر می‌رسد. یکی از نقاط قوت اصلی این دستگاه نسبت به رقبا، نرخ رفرش ۷۵ هرتزی است که تجربه روان‌تری از محیط ویندوز و استفاده از نرم‌افزارهای مختلف را در اختیار شما می‌گذارد و حتی گیمرهای نه‌چندان حرفه‌ای را نیز راضی می‌کند.

معرفی مانیتور MSI Pro MP271P

مانیتور MSI Pro MP271P و دیگر محصولات MSI در ایران با گارانتی ماتریس عرضه می‌شوند. اگر قصد خرید مانیتور اقتصادی را دارید، می‌توانید این محصول MSI را نیز مد نظر داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.