ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس نورد 2T
تکنولوژی

مشخصات کامل وان پلاس نورد 2T افشا شد

وان پلاس در حال ایجاد تغییراتی در نحوه نام‌گذاری سری میان‌رده نورد است و قصد دارد تا نام «وان پلاس نورد 2» را با «وان پلاس نورد 2T» جایگزین کند. حالا مشخصات فنی این گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

وان پلاس در حال ایجاد تغییراتی در نحوه نام‌گذاری سری میان‌رده نورد است و قصد دارد تا نام «وان پلاس نورد 2» را با «وان پلاس نورد 2T» جایگزین کند. حالا مشخصات فنی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده است.

«یوگش برار»، منبع معروف هندی ادعا می‌کند که گوشی وان پلاس نورد 2T در دوره آوریل تا مه (فروردین تا خرداد سال آینده) در هند معرفی خواهد شد. همچنین به گفته او، قیمت این گوشی نسبت به مدل قبلی خود تفاوت چندان زیادی نخواهد داشت و حدود 500 دلار خواهد بود. در همین حال، OnLeaks، دیگر منبع معتبر حوزه فناوری مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات وان پلاس نورد 2T

وان پلاس نورد 2T

بر اساس شایعات منتشر شده، اولین گوشی وان پلاس با پسوند T از پردازنده دیمنسیتی 1300 مدیاتک همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود این گوشی به نمایشگر 6.43 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و وضوع تصویر 1080 در 2400 پیکسل مجهز خواهد بود. در بخش سیستم عامل نیز شاهد OxygenOS 12 مبتنی بر اندروید 12 خواهیم بود که روی آن نصب شده است.

در بخش عکاسی، وان پلاس نورد 2T از ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته روی پنل پشتی خود بهره می‌برد که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تک رنگ 2 مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز چینی‌ها در پنل جلویی دستگاه خود از سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند.

در نهایت این گوشی احتمالا با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد که مانند وان پلاس 10 پرو، از شارژ سریع 80 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند.

البته وان پلاس احتمالا ابتدا گوشی دیگری تحت عنوان «نورد CE 2» را راهی بازار خواهد کرد که از مشخصاتی مانند نمایشگر 90 هرتزی 6.4 اینچی، پردازنده دیمنسیتی 900، 6 یا 12 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی