ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپاتیفای
تکنولوژی

اسپاتیفای محتواهای مرتبط با ویروس کرونا را برچسب‌گذاری می‌کند

اسپاتیفای می‌گوید از این به بعد هر پادکستی که حاوی اطلاعاتی درباره ویروس کرونا باشد، با یک برچسب «توصیه محتوایی» همراه خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرده که برای اولین بار قوانینی را در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

اسپاتیفای می‌گوید از این به بعد هر پادکستی که حاوی اطلاعاتی درباره ویروس کرونا باشد، با یک برچسب «توصیه محتوایی» همراه خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرده که برای اولین بار قوانینی را در زمینه کووید-19 و انتشار محتوا در حالت کلی بر روی وب‌سایتش قرار می‌دهد.

به گزارش رویترز، «دنیل اک»، مدیرعامل اسپاتیفای در پستی در وبلاگ این شرکت نوشت: «این اقدام جدید در راستای مبارزه با نشر اطلاعات گمراه‌کننده در روزهای آینده در سراسر کشورهای دنیا فعال می‌شود. تا جایی که ما می‌دانیم، این توصیه‌های محتوایی در نوع خود اولین نمونه برای یک پلتفرم بزرگ میزبانی پادکست‌اند.»

توصیه‌های محتوایی اسپاتیفای شنوندگان را به صفحه‌ای مخصوص ویروس کرونا منتقل می‌کند که حاوی حقایق و اطلاعات تخصصی از سوی کارشناسان و پزشکان است. به‌علاوه، این صفحه لینک مراجع معتبر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دنیل اک اسپاتیفای
دنیل اک

اسپاتیفای قوانین جدیدی برای نشر محتوا خواهد داشت

این شرکت سوئدی همچنین قوانین جدیدی را برای محتواسازان خود اعلام کرده است. دنیل اک می‌گوید: «می‌دانیم که نقش مهمی در حمایت از آزادی بیان محتواسازان داریم و در عین حال باید ایمنی کاربران‌مان را حفظ کنیم. به خاطر این جایگاه، به نظرم ضروری است که سانسورکننده محتوا نباشیم ولی اطمینان پیدا کنیم که قوانینی وجود دارد و کسانی که آن‌ها را زیر پا می‌گذارند باید منتظر عواقب اعمال خود باشند.»

این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که خواننده و آهنگ‌ساز «نیل یانگ» و «جانی میچل» اعلام کرده بودند که در اعتراض به نشر اطلاعات غلط درباره واکسن ویروس کرونا آثار خود را از اسپاتیفای حذف می‌کنند. یانگ نمی‌خواست آهنگ‌هایش در پلتفرمی منتشر شود که میزبان پادکست «جو روگن» است. روگن از چهره‌های برجسته‌ای است که در خصوص همه‌گیری کرونا، شیوه‌نامه‌های بهداشتی دولت‌ها و استفاده از واکسن برای جلوگیری از شیوع کووید-19 اظهارات جنجال‌برانگیزی داشته است.

چند هفته پیش 270 دانشمندان و کارشناس بهداشت در نامه‌ای از اسپاتیفای خواسته بودند که بخاطر نشر اطلاعات غلط با جو روگن برخورد کند. با این حال، یک یادداشت داخلی از اسپاتیفای نشان می‌دهد که پادکست جو روگن به اندازه کافی قوانین را زیر پا نگذاشته که مستحق حذف شدن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی