ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همراه اول
فناوری ایران

همراه اول به مناسبت دهه فجر بسته اینترنت به کاربران خود هدیه می‌دهد

همراه اول به مناسبت دهه فجر بسته‌های اینترنت هدیه‌ای را در نظر گرفته است. این هدیه پس از خرید بسته اینترنت یک یا هفت روزه فعال شده و کاربران 43 درصد حجم بیشتر روی بسته ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۵

همراه اول به مناسبت دهه فجر بسته‌های اینترنت هدیه‌ای را در نظر گرفته است. این هدیه پس از خرید بسته اینترنت یک یا هفت روزه فعال شده و کاربران 43 درصد حجم بیشتر روی بسته خریداری شده دریافت می‌کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در دهه فجر اقدام به معرفی بسته‌های اینترنتی ویژه برای تمام مشترکان خود کرد. این بسته‌های اینترنت هدیه در قالب حجم بیشتر با پرداخت همان قیمت قبلی برای مشترکین فعال می‌شود.

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند دو بسته اینترنت هفت روزه و همچنین بسته اینترنت یک روزه را با بیش از 43 درصد حجم اینترنت بیشتر که به شکل هدیه برای تمامی مشترکان لحاظ شده است، خریداری کنند.

هر سه بسته در نظر گرفته شده از بامداد سه شنبه 12 بهمن ماه بر روی درگاه #67*100* جهت خریداری مشترکان فعال خواهند شد و تا آخرین دقایق ساعت 23 روز جمعه مورخ 22 بهمن ماه در دسترس خواهند بود.

اینترنت هدیه همراه اول دهه فجر

بسته‌های هفت روزه تدارک دیده شده شامل دو نوع 1.5 و 2.5 گیگابایت است که به ترتیب 700 مگابایت و 1.1 گیگابایت حجم هدیه به آن‌ها اضافه می‌شود و نهایتا در قالب دو بسته «2.2 گیگابایتی» و «3.6 گیگابایتی» با همان قیمت‌های قبلی 109 و 130 هزار ریال به فروش می‌رسند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه نیز با اضافه شدن 500 مگابایت حجم اینترنت هدیه، نهایتا با حجم 1.5 گیگابایت و همان قیمت قبلی 64 هزار ریال برای فروش روی درگاه مذکور قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، امکان فعالسازی همزمان این بسته با تمامی بسته‌های اینترنت و ترکیبی وجود دارد و مشترکان در بازه اجرای این طرح، می‌توانند به شرط اتمام حجمی یا زمانی بسته، هر تعداد بسته که تمایل دارند را خریداری کنند.

مشترکان همراه اول در هر زمان نیز می‌توانند با شماره گیری #10*100* نسبت به استعلام این بسته اقدام کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی