ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیاهکلی
تکنولوژی

سخنگوی کمیسیون مشترک: هفته آینده بررسی نسخه جدید طرح صیانت از سر گرفته می‌شود

در حالی که یکی از اعضای کمیسیون مشترک از موکول شدن بررسی طرح صیانت به سال آینده خبر داده بود، سخنگوی این کمیسیون اعلام کرد هفته آینده جلسه بررسی کلیات طرح برگزار خواهد شد. پس ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

در حالی که یکی از اعضای کمیسیون مشترک از موکول شدن بررسی طرح صیانت به سال آینده خبر داده بود، سخنگوی این کمیسیون اعلام کرد هفته آینده جلسه بررسی کلیات طرح برگزار خواهد شد.

پس از اتمام مهلت مرکز پژوهش‌ها برای بررسی و اعلام نظر درباره طرح صیانت، قرار بود روز گذشته کمیسیون مشترک برای بررسی نسخه جدید طرح صیانت تشکیل جلسه دهد. اما شیوع کرونا و ابتلای بیش از 45 نماینده مجلس به این بیماری، تمامی جلسات کمیسیون‌های مجلس لغو شد.

پس از این اتفاق «غلامرضا نوری»، عضو کمیسیون مشترک اعلام کرد با توجه به اینکه مجلس تا پایان سال درگیر بررسی بودجه 1401 خواهد شد؛ جلسات کمیسیون بررسی طرح صیانت به سال آینده موکول خواهد شد. اما «لطف الله سیاهکلی» سخنگوی کمیسیون مشترک در گفتگو با مهر از برگزاری جلسه کمیسیون در هفته آینده خبر داد:

«طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» توسط مرکز پژوهش‌های مجلس آماده شده و در اختیار کمیسیون مشترک قرار گرفته است از همین روی هفته آینده جلسه کمیسیون برگزار و بررسی کلیات طرح آغاز می‌شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فرآیند بررسی این طرح به سال آینده و پس از عید نوروز موکول شود، گفت: «تا پایان سال بیش از 45 روز باقی مانده و تمامی تلاشمان این است که جلسات کمیسیون را به صورت هفتگی برگزار کنیم و روال بررسی طرح، ادامه یابد.»

سیاهکلی با تاکید بر اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها از دوشنبه هفته آینده برگزاری جلسه کمیسیون مشترک برای تصویب کلیات از سر گرفته می‌شود، ابراز امیدواری کرد روال برگزاری جلسات مطابق معمول ادامه یابد و تا قبل از پایان سال به نتایج خوبی دست یابند.

گفتنی است طرح «نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی» که نسخه نهایی طرح صیانت محسوب می‌شود، 5 بهمن ماه جاری از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس به کمیسیون مشترک بررسی طرح، ارسال شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی