ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای رسمی و مشخصات دوربین گلکسی A53 5G افشا شد

گلکسی A53 5G یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ برای سال 2022 است که می‌خواهد راه گوشی محبوب و پرفروش گلکسی A52 را در بازار ادامه دهد. حالا رندرهای رسمی این گوشی هوشمند به اینترنت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

گلکسی A53 5G یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های سامسونگ برای سال 2022 است که می‌خواهد راه گوشی محبوب و پرفروش گلکسی A52 را در بازار ادامه دهد. حالا رندرهای رسمی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده که آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. همچنین شاهد افشای مشخصات دوربین این گوشی هوشمند هم هستیم.

وب‌سایت WinFuture رندرهای این گوشی میان‌رده سامسونگ را منتشر کرده که از طراحی مشابه با رندرهای قبلی خبر می‌دهد. البته طبق این منبع، رندرهای جدید رسمی هستند و توسط افراد متفرقه تولید نشده‌اند.

رندرها و مشخصات دوربین گلکسی A53 5G

طبق رندرها، با طراحی مشابه با گلکسی A52 روبه‌رو هستیم. بنابراین این گوشی هوشمند جدید کره‌ای‌ها به فریم فلزی به همراه پنل پشتی پلی‌کربناتی مجهز می‌شود. یکی از تفاوت‌های طراحی میان این دو نسل، مربوط به ماژول دوربین می‌شود. در حالی که همچنان با یک ماژول مستطیلی شکل روبه‌رو هستیم، گوشه‌های آن طراحی گردتری نسبت به گذشته دارند.

سامسونگ برای گلکسی A53 5G از دوربین اصلی چهارگانه استفاده خواهد کرد که سنسور اصلی‌اش 64 مگاپیکسلی خواهد بود. کره‌ای‌ها همچنین این محصولشان را به دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و همچنین دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز خواهند کرد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند سامسونگ 32 مگاپیکسلی خواهد بود. بنابراین در بخش دوربین شاهد پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبل نخواهیم بود.

از سایر مشخصات مورد انتظار برای گلکسی A53 5G می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی و تراشه اگزینوس 1200 اشاره کرد.

این گوشی هوشمند تا به امروز چندین تاییدیه دریافت کرده، بنابراین انتظار داریم ماه آینده میلادی بطور رسمی همراه با گلکسی A73 معرفی شود. پیش از این محصولات، سامسونگ در 20 بهمن از پرچمدارهای سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

    طراحی تکراری 😦 حاشیه زیاد

مطالب پیشنهادی