ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

رولزرویس فانتوم ارکید معرفی شد؛ یک لیموزین تک ساخت، به یاد زیبایی های سنگاپور

رولزرویس فانتوم ارکید معرفی شد. این نسخه کاملا سفارشی به سفارش یک مشتری سنگاپوری طراحی و تولید شده؛ در ساخت این خودروی منحصربفرد، رولزرویس از نظرات و مشاوره‌های چند طراح برجسته از جمله هلن امی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

رولزرویس فانتوم ارکید معرفی شد. این نسخه کاملا سفارشی به سفارش یک مشتری سنگاپوری طراحی و تولید شده؛ در ساخت این خودروی منحصربفرد، رولزرویس از نظرات و مشاوره‌های چند طراح برجسته از جمله هلن امی میوری (Helen Amy Murray) استفاده کرده است.

رولزرویس فانتوم ارکید معرفی شد؛ یک لیموزین کاملا سفارشی برای مشتری سنگاپوری

رولزرویس فانتوم ارکید برمبنای نسخه LWB یا همان فاصله محوری طولانی از سدان اشرافی انگلستانی‌ها ساخته شده است. به گفته رولزرویس، فرایندهای طراحی و تولید این لیموزین اشرافی دو سال طول کشیده؛ همچنین خانم امی میوری و تیم شش نفره او بیش از 200 ساعت زمان را برای طراحی جزئیات و نقش و نگارهای موجود در قسمت‌های مختلف صرف کرده‌اند. این نقش و نگارها روی پارچه ابریشمی پیاده شده و برای ایجاد حالت سه‌بعدی دارای برجستگی هستند. گالری یا همان بخشی اختصاصی داشبورد، میزبان یکی از این نقش و نگارهاست.

رولزرویس فانتوم ارکید معرفی شد؛ یک لیموزین کاملا سفارشی برای مشتری سنگاپوری
شاید بدانید گل ارکید نماد کشور سنگاپور محسوب می‌شود. این گل در سنگاپور سمبلی است از زیبایی، قدرت و ظرافت.

طرح‌های مربوط به ارکید، از گونه‌های موجود در سنگاپور اقتباس شده‌اند. از آنجایی که فانتوم ارکید یک اتومبیل کاملا سفارشی و شخصی‌ساز است، میزهای تاشوی موجود در قسمت عقب نیز طرح‌های اختصاصی خود را دارند. این میزها دارای لایه‌ای از رنگ مشکی پیانویی بوده و بر روی آنها نیز طرح گل ارکید نقش بسته است. به غیر از این قسمت، طرح ارکید در دیگر نقاط کابین و روی گلگیر نیز به جشم می‌خورد.

در نمای بیرونی، فانتوم ارکید با رنگ اختصاصی سفید قطبی که البته روی آن سایه‌ای از رنگ بنفش به کار برده شده، چهره بسیار جذابی پیدا کرده است. مکمل جذابیت این سوپرلیموزین سفارشی در نمای بیرونی کریستال‌هایی هستند که هنگام تماشا از زوایایی خاص پدیدار می‌شوند.

مایکل برایدن (Michael Bryden) سرطراح بخش Bespoke رولزرویس فانتوم ارکید را نشان‌دهنده احترام کمپانی به فرهنگ و سنن سنگاپور دانسته و به تمجید از طراحی آن پرداخته است.

در رابطه با قیمت این پروژه اختصاصی حرفی به میان نیامده، اما مسلما در مقایسه با قیمت 450 هزار دلاری فانتوم استاندارد، قطعا بسیار بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی