ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ای وارد بازار می شود؛ راهکار تازه ایران خودرو برای افزایش قیمت تیپ 2

پژو 206 تیپ دو مدت هاست که به ارزانترین محصول ایران خودرو تبدیل شده است و حالا این شرکت در راستای افزایش قیمت ها ابتکاری تکراری به خرج داده و می خواهد این خودرو را ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

پژو 206 تیپ دو مدت هاست که به ارزانترین محصول ایران خودرو تبدیل شده است و حالا این شرکت در راستای افزایش قیمت ها ابتکاری تکراری به خرج داده و می خواهد این خودرو را با سقف شیشه ای و قیمت بالاتر تحت عنوان تیپ 3 راهی بازار کند.

پژو 206 تیپ 3 را می‌توان 206 تیپ 2 با امکانات تیپ 5 دانست. از نظر فنی تیپ 3 با مشخصات مشابه تیپ 1 و 2 و با همان موتور 1.4 لیتری TU3 عرضه شد. تیپ 3 خودرویی کامل به لحاظ امکانات رفاهی به حساب می‌آید.

دخیل محمدی‌فر، مدیر پروژه پلتفرم 206 در مورد تولید آزمایشی پژو 206 تیپ 3 با سقف شیشه ‌ای گفت: «محصول پژو 206 تیپ 3 باسقف شیشه‌ای، آماده تولید و عرضه به بازار است و با اخذ مجوزهای لازم به مشتریان تحویل خواهد شد.»

وی در ادامه افزود: «تاکنون چندین نمونه از این محصول تولید شده است.»

امکانات پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای ایران خودرو

مدیر پروژه پلتفرم 206 مهم‌ترین امکانات رفاهی پژو 206 تیپ 3 را سقف شیشه‌ای، سیستم اتوماتک تهویه هوا، آیینه‌های جانبی برقی و شیشه بالابرهای برقی درهای عقب عنوان کرد و گفت: محصولات جدید ایران‌ خودرو در زمینه‌های فنی و امکانات، نسبت به نسخه‌های پیشین ارتقا یافته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی