ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وارکرفت
تکنولوژی

بلیزارد تایید کرد: نسخه موبایل بازی Warcraft همین امسال منتشر می‌شود

گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در حال تبدیل شدن به ابزار اصلی بازی بسیاری از کاربران هستند و تاکنون بازی‌های بزرگی برای آی‌او‌اس و اندروید منتشر شده‌اند. اکنون بلیزارد تایید کرده که در حال کار روی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها در حال تبدیل شدن به ابزار اصلی بازی بسیاری از کاربران هستند و تاکنون بازی‌های بزرگی برای آی‌او‌اس و اندروید منتشر شده‌اند. اکنون بلیزارد تایید کرده که در حال کار روی یک بازی جدید وارکرفت (Warcraft) است که برای موبایل منتشر خواهد شد.

بازی موبایل وارکرفت سال جاری میلادی منتشر خواهد شد

اکتیویژن بلیزارد، مالک بلیزارد انترتینمنت که مایکروسافت اخیرا اعلام کرده بود قصد دارد آن را به قیمت 68.7 میلیارد دلار خریداری کند، در گزارش مالی سه ماهه چهارم سال 2021 خود فاش کرد که قصد دارد در اواخر سال جاری بازی جدید وارکرفت را برای بازیکنان موبایل منتشر کند. هرچند در گذشته نیز به توسعه این بازی اشاره شده، اما اکنون برای اولین بار می‌دانیم که بازی در سال 2022 منتشر خواهد شد.

بلیزارد در گزارش درآمد سه ماهه خود اعلام کرد که «در حال برنامه‌ریزی برای انتشار محتوای جدید قابل توجهی برای فرنچایز Warcraft در سال 2022 است که شامل تجربیات جدید برای World of Warcraft و Hearthstone و همچنین برای اولین بار ارائه محتوای جدید وارکرفت برای بازیکنان موبایل می‌شود.»

هرچند اکنون می‌دانیم که بازی Warcraft به پلتفرم‌های موبایل خواهد آمد، اما جزئیات بیشتری درباره این بازی مانند ژانر آن یا وجود عناصر آشنایی از دنیای وارکرفت در آن هنوز مشخص نشده است. با این وجود، همچنان برای طرفداران بازی‌های MMORPG و مجموعه Warcraft خبر فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

شایعات در گذشته حاکی از آن بودند که بلیزارد در حال توسعه یک بازی مبتنی بر واقعیت افزوده شبیه به Pokémon GO است، اما اکنون طبق گزارش‌ها، شنیده می‌شود که این شرکت در حال کار روی تجربه‌های متعددی از Warcraft برای موبایل است، بنابراین بازی واقعیت افزوده نیز می‌تواند یکی از آن‌ها باشد. علاوه بر وارکرفت، بلیزارد قصد دارد در نیمه اول سال 2022 بازی موبایلی Diablo: Immortal را نیز منتشر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

    به بلیزارد تو زمینه گوشی نمیشه اعتماد کرد.
    نتیجش میشه یه گیم p2w
    مثل هارت/شاید

مطالب پیشنهادی