ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا موتو G Stylus 2022 با نمایشگر 90 هرتزی معرفی شد

موتورولا از سومین نسل گوشی موتو جی استایلوس رونمایی کرد که پیشرفت‌های مناسبی را نسبت به نسل قبلی‌اش تجربه می‌کند. موتورولا در موتو G Stylus 2022 از نمایشگر 90 هرتزی استفاده کرده و همچنین یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

موتورولا از سومین نسل گوشی موتو جی استایلوس رونمایی کرد که پیشرفت‌های مناسبی را نسبت به نسل قبلی‌اش تجربه می‌کند. موتورولا در موتو G Stylus 2022 از نمایشگر 90 هرتزی استفاده کرده و همچنین یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون حفره بالای نمایشگر قرار داده است.

مشخصات موتورولا موتو G Stylus 2022

این گوشی هوشمند همچنان نمایشگر 6.8 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 دارد. ویژگی اصلی این دستگاه همانطور که می‌توان از نامش حدس زد، قلم مخصوصی است که درون بدن قرار می‌گیرد. اگرچه این قلم کارایی S Pen سامسونگ را ندارد، اما با قیمت بسیار پایین‌تری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و عملکردهای پایه را به خوبی ارائه می‌کند.

موتو G Stylus 2022

روی پنل پشتی موتورولا موتو جی استایلوس 2022 شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه‌گانه هستیم که سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند همچنین به یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید/ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز شده است.

در سمت راست فریم موتورولا موتو G Stylus 2022 شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم. این گوشی هوشمند همچنین به تراشه مدیاتک هلیو G88 مجهز شده که توسط 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. موتورولا میزان رم این دستگاه را 2 گیگابایت افزایش داده است.

موتورولا این گوشی هوشمند جدیدش را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که افزایش ظرفیت مناسبی را نسبت به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نسل قبلی‌اش تجربه می‌کند. با وجودی که چندین ماه از انتشار نسخه رسمی و پایدار اندروید 12 می‌گذرد، موتو جی استایلوس 2022 با اندروید 11 و رابط کاربری My UX عرضه می‌شود.

این دستگاه در رنگ‌های آبی و Metallic Rose روانه بازار می‌شود و تنها در یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. پیش فروش این دستگاه از هم اکنون آغاز شده و از 28 بهمن روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی