ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرفروش ترین گوشی های ۱۴۰۰
تکنولوژی

پوکو X4 5G با دریافت تاییدیه‌ای جدید، یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

شیائومی خودش را برای معرفی گوشی‌های سری پوکو X4 آماده می‌کند و حالا پوکو X4 5G با شماره مدل 2201116PG در تایلند تاییدیه NBTC دریافت کرده که احتمال معرفی‌اش در آینده نزدیک را قوت می‌بخشد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شیائومی خودش را برای معرفی گوشی‌های سری پوکو X4 آماده می‌کند و حالا پوکو X4 5G با شماره مدل 2201116PG در تایلند تاییدیه NBTC دریافت کرده که احتمال معرفی‌اش در آینده نزدیک را قوت می‌بخشد.

این گوشی هوشمند در گذشته توانسته بود در مالزی تاییدیه دریافت کند، حالا با تاییدیه جدید به نظر می‌رسد در همین ماه با پوکو X4 5G ملاقات خواهیم کرد. البته درباره نام این دستگاه تردیدهایی وجود دارد.

در حالی که در تاییدیه NTBC از نام پوکو X4 5G برای شماره مدل 2201116PG استفاده شده، دو روز پیش این دستگاه توانسته بود با نام پوکو X4 پرو 5G تاییدیه TDRA را دریافت کند. با توجه به اینکه گزارش‌های گذشته هم از این شماره مدل برای مدل استاندارد یاد کرده بودند، احتمالا لیست TDRA خطا دارد.

علاوه بر این، گفته می‌شود این دستگاه به اسنپدراگون 695 مجهز می‌شود که با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون 860 در پوکو X3 پرو، احتمالا با نسخه استاندارد و نه پرو پوکو X4 روبه‌رو هستیم. این گوشی هوشمند احتمالا همان نسخه جهانی ردمی نوت 11 پرو 5G خواهد بود.

مشخصات احتمالی پوکو X4 5G

پوکو X4
ردمی نوت 11 پرو 5G

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند نمایشگر 6.67 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز داشته باشد. دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود و پنل پشتی‌اش دوربین اصلی سه‌گانه را میزبانی خواهد کرد که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود.

از سایر مشخصات مورد انتظار برای پوکو ایکس 4 5G می‌توان به تراشه اسنپدراگون 695، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، اسپیکر استریو، سنسور اثر انگشت روی فریم، درگاه کارت حافظه و سیستم عامل پیش فرض اندوید 11 به همراه رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد.

این احتمال وجود دارد که در ماه جاری میلادی به صورت رسمی از گوشی‌های سری پوکو X4 رونمایی شود، البته نه از تمام اعضای این خانواده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمدرضا صادق زاده
    محمدرضا صادق زاده | ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

    چرا اندروید 11

مطالب پیشنهادی