ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لیائی
فناوری ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست تغییر کرد؛ لیائی جانشین سبحانی‌فر شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی، «محمود لیائی» را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست منصوب کرد. لیائی جانشین «رمضانعلی سبحانی‌فر» شده است که از مرداد 1399 مدیرعامل شرکت ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۵

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی، «محمود لیائی» را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست منصوب کرد. لیائی جانشین «رمضانعلی سبحانی‌فر» شده است که از مرداد 1399 مدیرعامل شرکت پست بود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکم انتصاب لیائی بر تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت خدمات و توسعه خدمات نوین پستی، ارتقای زیرساخت‌های شبکه پستی کشور و افزایش بهره‌وری شرکت، ارتقای سطح معیشت، منزلت و رضایتمندی کارکنان تلاشگر شرکت ملی پست، افزایش رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پستی، ارتقای جایگاه پست ایران در سطح ملی و بین‌المللی تاکیده شده است.

لیائی دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شانگهای چین، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و لیسانس مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است. او هم‌اکنون محقق پسادکتری در رشته مدیریت کسب‌وکار در دانشگاه تربیت مدرس است.

معاون وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنایع و معادن، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دبیر ستاد حمایت از تولید داخل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی نیمه‌هادی عماد، نایب رئیس هیئت‌مدیره شرکت دولتی گسترش انفورماتیک ایران، عضو نیک اندیش صندوق سرمایه گذاری کارایا، مدیرکل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنایع و معادن و مدیرکل دفتر صنایع فلزی، برق و فناوری اطلاعات وزارت صنایع و معادن از جمله مهمترین مسئولیت‌های لیائی طی سالیان گذشته است.

لیائی همچنین مربی مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی بوده و از دستاوردهای او در این دوران می‌توان به طرح یکپارچه‌سازی مد اسلامی و فراهم‌سازی زمینه‌های تسهیل و حمایت از راه‌اندازی برندهای ایرانی اسلامی در کشور اشاره کرد.

گفتنی است وزیر ارتباطات طی ماه‌های اخیر بارها بر لزوم هوشمندسازی خدمات پست تاکید کرده است: «سرعت ارائه خدمات توام با کیفیت منجر به اعتماد مردم می‌شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست از طریق هوشمندسازی فرآیند ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و به صورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.»

«عیسی زارع‌پور» اعلام کرده بود شرکت پست به عنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال، ظرفیت‌های بزرگی دارد و بایستی چابک شود تا اقتصاد دیجیتال نیز رشد کند. بایستی دید مدیرعامل جدید پست تا چه حد می‌تواند در تحقق این اهداف موفق عمل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی