ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از گلکسی S22 اولترا در کنار S21 اولترا و نوت 20 اولترا

کمتر از یک هفته تا رویداد گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ و رونمایی از سری گلکسی S22 باقی مانده. تاکنون علاوه بر مشخصات، تصاویر بسیار زیادی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده، اما شاید مقایسه طراحی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

کمتر از یک هفته تا رویداد گلکسی آنپکد 2022 سامسونگ و رونمایی از سری گلکسی S22 باقی مانده. تاکنون علاوه بر مشخصات، تصاویر بسیار زیادی از گلکسی S22 اولترا منتشر شده، اما شاید مقایسه طراحی پنل پشتی این دستگاه با گوشی‌های نسل قبل مانند گلکسی نوت 20 اولترا و S21 اولترا برای طرفداران سامسونگ که منتظر پرچمدار آینده‌اش هستند، جالب باشد.

مقایسه گلکسی S22 اولترا با S21 اولترا و نوت 20 اولترا

طبق تصویر منتشر شده از طراحی پنل پشتی سه گوشی گلکسی S22 اولترا، S21 اولترا و نوت 20 اولترا در کنار یکدیگر، می‌توان گفت پرچمدار جدید سامسونگ از نظر آرایش و چیدمان دوربین‌ها تفاوتی نسبت به نسل قبلی خود نکرده است. البته کره‌ای‌ها طراحی جزیره‌ای آن را به طور کامل کنار گذاشته‌اند و اکنون سنسورها به جای قرار گرفتن در ماژول جداگانه‌ای، بخشی از پنل پشتی محسوب می‌شوند.

همچنین طبق این تصویر می‌توان ادعا کرد که پنل پشتی گلکسی S22 اولترا در بین سایر دستگاه‌ها، یکدست‌ترین و بی‌نقص‌ترین سطح را دارد. دلیل اصلی این ادعا نیز البته وجود ماژول دوربین در نوت 20 اولترا و S21 اولترا است که پوشش متفاوتی دارند و نوعی برآمدگی در پنل پشتی آن‌ها به وجود آورده است.

گلکسی S22 اولترا
رندر گلکسی S22 اولترا

در همین حال که به نظر می‌رسد سامسونگ در پرچمدار جدید خود توجه ویژه‌ای به مفاهیم زیبایی‌شناسی داشته. می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از نظر عملکرد نیز برتری خود را نشان دهد، زیرا پیکربندی دوربین آن بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. طبق گزارش‌های منتشر شده، دوربین اصلی دستگاه می‌تواند عکس‌هایی با حداکثر وضوح 108 مگاپیکسل ثبت کند و احتمالا در کنار آن شاهد دوربین‌های فوق‌عریض، تله فوتو و پریسکوپ نیز باشیم.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که چهارشنبه همین هفته یعنی 20 بهمن و ساعت 18:30 به وقت تهران رویداد گلکسی آنپکد برگزار خواهد شد و سامسونگ از سری گلکسی S22 و البته تبلت‌های سری گلکسی تب S8 رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی