ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دیجی پلاس
فناوری ایران

نگاهی به عملکرد دیجی پلاس در سال 1400: عبور از مرز 600 هزار اشتراک

دیجی‌کالا اعلام کرد که سرویس دیجی‌پلاس از مرز 600هزار اشتراک عبور کرده است. همچنین در سال 1400 بیش از 11 میلیارد و 951 میلیون تومان به مشترکین دیجی‌پلاس هدیه نقدی پرداخت شده است. دیجی پلاس، ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

دیجی‌کالا اعلام کرد که سرویس دیجی‌پلاس از مرز 600هزار اشتراک عبور کرده است. همچنین در سال 1400 بیش از 11 میلیارد و 951 میلیون تومان به مشترکین دیجی‌پلاس هدیه نقدی پرداخت شده است.

دیجی پلاس، سرویس اشتراک ماهیانه دیجی‌کالا است که افراد با پرداخت حق عضویت آن، به مجموعه‌ای از خدمات منحصربه‌ فرد دسترسی پیدا می‌کنند. از امکاناتی که این سرویس در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد می‌توان به دریافت کالا در مدت زمان کوتاه‌تر، زمان بیشتر برای بررسی و مرجوع سفارش، آگاهی یافتن سریع‌تر از تخفیف‌های شگفت‌انگیز دیجی‌کالا، دریافت هدیه نقدی با خرید کالاهای نشان‌دار و دریافت رایگان سفارش‌هایی که به صورت ماهانه انجام می‌شوند اشاره کرد.

بیش از یک سال و 6 ماه از راه‌اندازی دیجی پلاس گذشته و دیجی‌کالا اخیرا آمار و ارقامی درباره عملکرد این سرویس منتشر کرده است که نگاه به آن خالی از لطف نیست.

براساس این گزارش، تاکنون 600هزار اشتراک دیجی پلاس از سوی کاربران دیجی‌کالا خریداری شده است. این رقم در مرداد 1400 حدود 400 هزار اشتراک بود که طی 6 ماه گذشته بیش از 50 درصد افزایش داشته است. البته دیجی‌ کالا در گزارش خود اعلام نکرده که چه تعداد کاربر، ۶۰۰ هزار اشتراک را خریداری کرده‌اند.

تعداد مشترک دیجی‌پلاس

ارسال رایگان یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های دیجی پلاس است؛ مشترکین این سرویس تا 4 بار در ماه سفارش‌های کمتر از 300 هزار تومان خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. براساس آمار اعلام شده در سال 1400 بیش از یک میلیون و 900 هزار سفارش به صورت رایگان برای مشترکین این سرویس ارسال شده‌ است.

آمار دیجی‌پلاس

گفتنی است ارسال سفارش‌های بالای 300 هزار تومان در دیجی‌کالا برای تمامی مشتریان این فروشگاه اینترنتی رایگان است.

مشترکین دیجی پلاس در صورت خرید کالاهای نشان‌دار، بخشی از پول پرداختی بابت کالا را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند. میزان کل هدایای نقدی پرداخت شده در سال 1400 به بیش از 11 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده است.

هدایای نقدی دیجی‌پلاس

جالب است بدانید یکی از مشترکین دیجی‌پلاس تاکنون حدود 27 میلیون تومان هدیه نقدی دریافت کرده است.

دیجی پلاس

در قسمت شگفت‌انگیزها، روزهای پنجم و بیستم هر ماه دسترسی خرید اختصاصی با تخفیف‌های ویژه به محبوب‌ترین کالاهای دیجی‌کالا برای افرادی که اشتراک دیجی پلاس را خریداری کرده‌اند، فراهم می‌شود. کاربران عادی امکان خرید این شگفت‌انگیزها را در آن روز و با آن قیمت، ندارند.

گزارش عملکرد دیجی پلاس

طبق گزارش دیجی‌‌کالا، 40 درصد از کالاهای شگفت‌انگیز این فروشگاه آنلاین را کاربران دیجی‌پلاس خریداری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی