ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آلپینا B8 گرن کوپه 2023 رونمایی شد؛ جایگزینی جذاب‌تر برای ب‌ام‌و سری 8 گرن کوپه

همین هفته قبل بود که کمپانی ب‌ام‌و تنظیم نسخه فیس‌لیفت سری ۸ رونمایی کرد. حالا پس از مدت کوتاهی آلپینا نیز وارد عمل شده و نسخه بروز شده از B8 گرن کوپه را معرفی کرده ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

همین هفته قبل بود که کمپانی ب‌ام‌و تنظیم نسخه فیس‌لیفت سری ۸ رونمایی کرد. حالا پس از مدت کوتاهی آلپینا نیز وارد عمل شده و نسخه بروز شده از B8 گرن کوپه را معرفی کرده است. همانند سری ۸ گرن کوپه، B8 گرن کوپه جدید نیز متحمل تغییرات خفیفی شده و خبری از تحولات گسترده در آن نیست. به گفته آلپینا، B8 گرن کوپه جدید از ماه جولای و با قیمت پایه 162,100 یورو (معادل 182,505 دلار) به فروش خواهد رسید.

آلپینا B8 گرن کوپه 2023

در نمای ظاهری اضافه‌ شدن جلوپنجره نورانی و رنگ‌های اختصاصی سبز و آبی را می‌توان شاخص‌ترین تغییرات موجود دانست. مشتریان این آلمانی جذاب می‌توانند از بین چند رنگ اختصاصی نمونه دلخواه خود را انتخاب کنند.

آلپینا B8 گرن کوپه 2023

رینگ‌های آلپینا B8 گرن کوپه جدید اختصاصی هستند. این رینگ‌ها ۲۰ اینچی بوده و با تایرهای ساخت کمپانی پیرلی احاطه شده‌اند. این تایرها در جلو و عقب به ترتیب ابعادی برابر با 245/35 ZR21 و 285/30 ZR21 دارند.

آلپینا B8 گرن کوپه 2023

در داخل کابین، همه چیز مشابه با نسخه استاندارد سری ۸ است‌. در پشت فرمان آلپینا B8 هم نمایشگر دوگانه تعبیه شده، این خودرو به طور استاندارد از کلاستر ۱۲.۳ اینچی بهره می برد. بد نیست اشاره کنیم در مدل قبلی این نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی بود. آلپینا سعی کرده با نورپردازی لوگوی موجود روی چهارچوب درها و کنترل‌کننده iDrive و همچنین استفاده از کریستال در نقاط مختلف محصول خود را از سری ۸ گرن کوپه استاندارد متمایز کند. این کمپانی تاکید دارد فرمان هر خودرو با چرم طبیعی و بصورت دستی دوردوزی می‌شود.

آلپینا B8 گرن کوپه 2023

در زیر کاپوت تغییر خاصی را نداده و نیروبخش B8 گرن کوپه همان موتور ۴.۴ لیتری ۸ سیلندر است. این موتور تویین توربو توانایی تولید ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت هم به یک گیربکس هشت سرعته خودکار محول شده است. با اتکا به این قوای محرکه، آلپینا B8 جدید قادر است در عرض ۳.۴ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. حداکثر سرعت آن هم در ۲۰۱ مایل یا ۳۲۴ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

چنانچه مواد به کار رفته در داخل کابین B8 مورد پسند یک مشتری نباشد، امکان سفارش انواع رنگهای دلخواه و چرم های گوناگون برای وی فراهم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی