ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22
تکنولوژی

افشای ویدیوی 360 درجه از سری گلکسی S22 سامسونگ

سامسونگ در حفظ اسرار مربوط به گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 چندان موفق عمل نکرده و بسیاری از جزئیات آن توسط منابع مختلف فاش شده‌اند. علاوه بر جزئیاتی که درباره این سری می‌دانیم، اکنون ویدیوی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

سامسونگ در حفظ اسرار مربوط به گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S22 چندان موفق عمل نکرده و بسیاری از جزئیات آن توسط منابع مختلف فاش شده‌اند. علاوه بر جزئیاتی که درباره این سری می‌دانیم، اکنون ویدیوی 360 درجه گوشی‌های پرچمدار آینده سامسونگ نیز فاش شده که طراحی آن‌ها را در زوایای مختلف نشان می‌دهد.

«دوهیون کیم» (Dohyun Kim)، منبع موثق و شناخته شده کره‌ای که در گذشته جزئیات بسیار زیادی از گوشی‌های سری گلکسی S22 مانند قیمت آن‌ها را فاش کرده بود، اکنون ویدیوی 360 درجه این سری را منتشر کرده تا به فاصله چند روز تا زمان برگزاری رویداد گلکسی آنپکد و معرفی رسمی این گوشی‌ها، یک بار دیگر طراحی آن‌ها را به خوبی مشاهده کنیم.

مشخصات احتمالی سری گلکسی S22

در حالی که گلکسی S22 و S22 پلاس به‌ترتیب از نمایشگر 6.1 و 6.6 اینچی و دوربین سه‌گانه بهره می‌برند، مدل اولترا که وارث معنوی سری گلکسی نوت محسوب می‌شود، نمایشگر 6.8 اینچی خواهد داشت و با دوربین چهارگانه به بازار می‌آید. درون هر سه دستگاه از اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد شد و هر سه با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند. البته وجود نسخه 1 ترابایتی برای گلکسی S22 اولترا نیز محتمل به نظر می‌رسد.

همچنین طبق گزارش‌هایی که درباره نحوه عرضه گوشی‌های این سری منتشر شده بود، به نظر می‌رسد مدل‌های اسنپدراگون گلکسی S22 راهی بیشتر بازارهای جهان خواهد شد.

در بخش عکاسی، گلکسی‌ S22 و S22 پلاس به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. مدل اولترا نیز از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، دو دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابری و دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در نهایت باتری مدل استاندارد 3700 میلی‌آمپر ساعتی، مدل پلاس 4500 میلی‌آمپر ساعتی و مدل اولترا 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و ظاهرا هر سه دستگاه از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کنند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی