ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد
تکنولوژی

ماشین حساب گوگل در نبود اپ بومی اپل برای آیپد، به کمک کاربران می‌آید

اپل در کمال تعجب هنوز به‌صورت پیش‌فرض برنامه‌ای به عنوان ماشین حساب برای آیپد ندارد. اگرچه کاربران می‌توانند ماشین حساب‌های شخص ثالث را از اپ استور نصب کنند، ولی گوگل فرصت را غنیمت دانسته تا ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اپل در کمال تعجب هنوز به‌صورت پیش‌فرض برنامه‌ای به عنوان ماشین حساب برای آیپد ندارد. اگرچه کاربران می‌توانند ماشین حساب‌های شخص ثالث را از اپ استور نصب کنند، ولی گوگل فرصت را غنیمت دانسته تا ماشین حساب خودش را در اختیار کاربران تبلت‌های اپل قرار دهد.

به گزارش وب‌سایت MacWorld، کاربران آیپد می‌توانند برای استفاده از ماشین‌حساب در دستگاه خود به جای اپلیکیشن‌های بومی از اپلیکیشن وب گوگل استفاده کنند. برای باز کردن این اپلیکیشن حتما باید آنلاین باشید، اما زمانی که برنامه روی دستگاه شما بارگذاری شد، به‌صورت آفلاین هم می‌توانید به استفاده از آن ادامه دهید.

این اپلیکیشن در واقع برای کاربران Chrome OS ساخته شده و روی هر مرورگری کار می‌کند. کافیست به آدرس https://calculator.apps.chrome بروید و با استفاده از دکمه Share این صفحه را روی هوم اسکرین آیپد ذخیره کنید. حالا به راحتی می‌توانید به این ماشین حساب دسترسی داشته باشید.

ماشین حساب گوگل

ماشین حساب گوگل با صفحات بزرگ سازگار است

هرچند این اپلیکیشن ظاهر چندان جذابی ندارد و مطابق زبان طراحی اپل ساخته نشده، اما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. ماشین حساب گوگل به خوبی خود را با اندازه صفحات هماهنگ می‌کند و حتی اگر آن را در لپ‌تاپ باز کنید، مشکلی از بابت نمایش برنامه نخواهید داشت.

با توجه به اینکه اپل از آیپد به عنوان دستگاهی با قابلیت‌های یک کامپیوتر یاد می‌کند، عجیب است که هنوز ماشین‌حسابی برای آن منتشر نشده است. این تبلت در حال حاضر اکثر ابزارهای مورد نیاز کاربر از جمله نرم‌افزار مدیریت فایل، برنامه مشاهده قیمت سهام، کلاینت ایمیل، مرورگر وب و بسیاری از ابزارهای ساده و حرفه‌ای دیگر را ارائه می‌کند. با این حال مشخص نیست که چرا اپل برای آیپد ماشین حساب منتشر نکرده و چه زمانی قصد انجام این کار را دارد.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می‌کنید کوپرتینویی‌ها به چه دلیل هنوز ماشین‌حسابی برای آیپد منتشر نکرده‌اند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • abbasalim
    abbasalim | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

    خب میره تو استور دانلود میکنه. یه چیز ساده انقدر بزرگ کردن داره :/

مطالب پیشنهادی