ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز 11
تکنولوژی

ویژگی‌های جدید ویندوز 11 فاش شد؛ اضافه شدن استیکرها و حالت تبلت

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در بیلدهای آینده سیستم عامل ویندوز 11 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را در دسترس کاربران خود قرار دهد که شامل مواردی مانند حالت تبلت می‌شود. ویژگی‌های جدید ویندوز 11 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در بیلدهای آینده سیستم عامل ویندوز 11 مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را در دسترس کاربران خود قرار دهد که شامل مواردی مانند حالت تبلت می‌شود.

ویژگی‌های جدید ویندوز 11

به عنوان اولین تغییر، ظاهرا استیکرها به ویندوز 11 خواهند آمد و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، دسکتاپ خود را شخصی‌سازی‌کنند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده، چند گزینه جدید مربوط به استیکرها وجود خواهد داشت که به عنوان مثال با استفاده از صفحه تنظیمات Personalization دسکتاپ خود می‌توانید استیکرهای جدیدی به تصویر پس زمینه خود اضافه کنید. همچنین در منوی کلیک راست، گزینه جدیدی تحت عنوان «ویرایش استیکرها» وجود خواهد داشت.

ویندوز 11

تغییرات بعدی ویندوز 11 به بخش نوتیفیکیشن‌ها مربوط می‌شود. طبق تصاویر، گزینه جدیدی تحت عنوان «تنظیم اولویت نوتیفیکشن‌ها» به این بخش اضافه شده که نسبتا عملکردی شبیه به Focus Assist ارائه می‌کند.

ویندوز 11

از طرفی دیگر، همانطور که در تصویر زیر مشخص است، به نظر می‌رسد نام بخش Focus Assist در بیلدهای آینده به «Focus» تغییر پیدا خواهد کرد و همچنین این بخش احتمالا گزینه‌های بیشتری را شامل خواهد شد.

ویندوز 11

از دیگر تغییرات سیستم عامل مایکروسافت می‌توان بخش جدید در تنظیمات اشاره کرد که «Sustainability» (پایداری) نام دارد و هدف آن کمک و یادآوری مدیریت بهتر انرژی دستگاه‌ها به کاربران است. برگ‌های بالای این صفحه به نظر می‌رسد «امتیاز زیست محیطی» دستگاه‌ها را نشان می‌دهند که البته مشخص نیست به چه صورت محاسبه می‌شوند.

ویندوز 11

در نهایت، احتمالا یک حالت تبلت جدید به ویندوز 11 اضافه خواهد شد که گزینه جدیدی را تحت عنوان «هنگام استفاده از دستگاه به عنوان تبلت، تسکبار را به صورت خودکار مخفی کنید» به تسکبار اضافه می‌کند.

البته باید اشاره کرد که تمام این ویژگی‌ها توسط مایکروسافت معرفی نشده‌اند و یکی از منابع معتبر حوزه فناوری به نام Albacore که معمولا ویژگی‌های جدید نرم‌افزارها را در توییتر فاش می‌کند، به آن‌ها اشاره کرده است. بنابراین هنوز نمی‌دانیم که این ویژگی‌ها چه زمانی در دسترس کاربران ویندوز 11 قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی