ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک پرو M2
تکنولوژی

مک بوک پرو M2 امسال و بدون فناوری پروموشن معرفی می‌شود

اپل سال گذشته میلادی نسل جدید مک بوک پرو را با تغییراتی در طراحی، تراشه جدید و همچنین فناوری پروموشن یا همان رفرش ریت 120 هرتز روانه بازار کرد. حالا طبق گزارش جدید بلومبرگ، امسال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

اپل سال گذشته میلادی نسل جدید مک بوک پرو را با تغییراتی در طراحی، تراشه جدید و همچنین فناوری پروموشن یا همان رفرش ریت 120 هرتز روانه بازار کرد. حالا طبق گزارش جدید بلومبرگ، امسال باید منتظر عرضه مدل پایه مک بوک پرو با تراشه M2 باشیم؛ لپ‌تاپی که برخلاف برادرانش فاقد فناوری پروموشن خواهد بود.

طبق گزارش بلومبرگ و به گفته «مارک گورمن»، مک بوک پرو M2 شباهت‌هایی به مک بوک پرو M1 پرو و مکس خواهد داشت، با این حال تفاوت‌های بزرگی هم میان آن‌ها خواهیم دید:

«انتظار دارم که مدل پایه مک بوک پرو با حذف تاچ بار به نسخه‌های گران قیمت این لپ‌تاپ شباهت پیدا کند، اما تفاوت‌های کلیدی مانند نمایشگر با کیفیت پایین‌تر، تراشه، فضای ذخیره‌سازی و همچنین عدم استفاده از فناوری پروموشن و Mini-LED میان آن‌ها وجود خواهد داشت. امسال از چندین مک با تراشه M2 رونمایی خواهد شد.»

نمایشگر LCD در مک بوک پرو M2

مک بوک پرو M2

با توجه به اینکه گورمن از عدم استفاده از پنل Mini-LED در این دستگاه خبر داده، مک بوک پرو ارزان‌قیمت اپل با نمایشگر LCD از راه می‌رسد و البته خبری از رفرش ریت 120 هرتز هم نخواهد بود. در مقابل انتظار می‌رود نسل جدید مک‌بوک ایر دارای نمایشگر Mini-LED باشد، با این حال این محصول هم فاقد فناوری پروموشن خواهد بود.

مک بوک ایر جدید هم مانند مک بوک پرو مورد بحث به تراشه M2 مجهز می‌شود و با تغییرات طراحی چشمگیری از راه می‌رسد. گفته می‌شود این محصول بزرگترین تغییر طراحی در خانواده مک بوک ایر را تجربه خواهد کرد و مانند مک بوک پرو M1 از برش بالای نمایشگر بهره می‌برد.

اپل امسال مهاجرت به تراشه‌های M2 را به پایان می‌رساند و در همین راستا باید از چندین مک با اپل سیلیکون رونمایی کند. البته انتظار می‌رود یکی از محصولات کوپرتینویی‌ها همچنان با پردازنده‌های اینتل از راه برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی