ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی k50
تکنولوژی

قیمت احتمالی سری ردمی K50 پیش از موعد رونمایی فاش شد

قیمت گوشی‌های هوشمند سری ردمی K50 و همچنین نسخه مخصوص گیمینگ این سری پیش از فرارسیدن موعد رونمایی و عرضه رسمی آن‌ها در چین از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد. براساس اطلاعات ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

قیمت گوشی‌های هوشمند سری ردمی K50 و همچنین نسخه مخصوص گیمینگ این سری پیش از فرارسیدن موعد رونمایی و عرضه رسمی آن‌ها در چین از طریق یکی از منابع آگاه بازار فاش شد.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع، انتظار می‌رود ردمی K50 با قیمت پایه 315 دلار، نسخه پرو با قیمت پایه 426 دلار و درنهایت ردمی K50 پرو پلاس با شروع قیمت 521 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قدرتمندترین مدل این خانواده با نام ردمی K50 گیمینگ ادیشن احتمالا با قیمت 553 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مشخصات سری ردمی K50

دو مدل از چهار مدل خانواده ردمی K50 با چیپست کوالکام از راه می‌رسند. نسخه معمولی ردمی K50 با چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام و نسخه مخصوص گیمینگ این سری با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک قدرت خواهد گرفت.

گیمینگ ادیشن

این در حالی است که نسخه پرو با چیپست دیمنسیتی 8000 مدیاتک و نسخه پرو پلاس این سری با تراشه دیمنسیتی 9000 به بازار عرضه خواهند شد. گفتنی است در حالیکه نسخه معمولی و پرو سری ردمی K50 از شارژر 66 وات و 67 وات پشتیبانی می‌کنند، مدل‌های پرو پلاس و گیمینگ ادیشن از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

سه مدل از این چهار مدل گوشی هوشمند این سری پیش از این موفق به دریافت گواهینامه TENAA چین شده‌اند که نشان می‌دهد تاریخ عرضه آنها چندان دور نیست. همچنین یکی دیگر از مدل‌های این سری نیز در پایگاه داده BIS رویت شده که خبر از عرضه آن در بازار هند بلافاصله بعد از عرضه در بازار چین می‌دهد.

این شرکت هنوز تاریخ عرضه گوشی‌های سری ردمی K50 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود اواخر ماه جاری میلادی این سری به صورت رسمی معرفی شود. در نهایت باید دید گوشی‌های هوشمند این سری با چه مشخصات و چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی