ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو NEX 5
تکنولوژی

رندر جدیدی از ویوو NEX 5 به همراه تاریخ معرفی احتمالی آن فاش شد

تصویر جدیدی از یک گوشی در شبکه‌های اجتماعی فاش شده که گفته می‌شود «ویوو NEX 5» است و احتمالا در همین ماه شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود. مشخصات احتمالی ویوو NEX 5 شایعات مربوط ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

تصویر جدیدی از یک گوشی در شبکه‌های اجتماعی فاش شده که گفته می‌شود «ویوو NEX 5» است و احتمالا در همین ماه شاهد معرفی رسمی آن خواهیم بود.

مشخصات احتمالی ویوو NEX 5

شایعات مربوط به دستگاه جدید ویوو NEX به صورت پراکنده از زمان‌های قدیم شنیده می‌شود. بر اساس آخرین گزارش‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده بود، می‌توان گفت ویوو NEX 5 احتمالا مانند کانسپت ویوو Apex 2020 از دوربین زیر نمایشگر، یک پنل بزرگ خمیده از چهار طرف 7 یا 6.78 اینچی و شارژ بی سیم 40 وات یا 50 وات بهره خواهد برد.

ویوو NEX 5

با این وجود، در تصویر ارائه شده هیچ نشانه‌ای مبنی بر پنل خمیده از چهار طرف دیده نمی‌شود و شاهد یک نمایشگر سنتی‌تر هستیم که در دو لبه راست و چپ خود خمیدگی دارد. نکته مهم دیگر اینکه در بالای نمایشگر دستگاه شاهد دوربین سلفی قرار گرفته در یک روزنه هستیم و در این تصویر طراحی گوشی بدون دوربین زیر نمایشگر ارائه شده است.

روی پنل پشتی دستگاه نیز عبارت «50MP GN1» دیده می‌شود که به سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 سامسونگ اشاره دارد. در پایین راست ماژول دوربین‌ها نیز یکی از سنسورها که احتمالا تله فوتو خواهد بود به سبک پریسکوپ قرار گرفته است. طبق گزارش‌های قبلی، این دوربین از زوم اپتیکال 5 برابر پشتیبانی می‌کند و با همکاری مشترک ویوو و زایس که از سال 2020 آغاز شده، ساخته می‌شود.

از دیگر نکات مهمی که در این تصویر به آن اشاره شده می‌توان به تاریخ فوریه 2022 اشاره کرد که احتمالا به زمان معرفی این گوشی مربوط می‌شود. با این حال هنوز اشاره رسمی به گوشی ویوو NEX 5 نشده و درباره مشخصات سخت افزاری آن جزئیات بسیار کمی منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی