ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی S21 اولترا
تکنولوژی

سامسونگ در آستانه رویداد گلکسی آنپکد 2022، فروش گلکسی S21 اولترا را متوقف کرد

گلکسی S21 اولترا، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال 2021 از پرتال فروشگاهی سامسونگ حذف شد. بدین ترتیب دیگر شاهد فروش این گوشی در برخی بازارها نخواهیم بود، چون جانشین این دستگاه در راه است و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

گلکسی S21 اولترا، یکی از قدرتمندترین گوشی‌های سال 2021 از پرتال فروشگاهی سامسونگ حذف شد. بدین ترتیب دیگر شاهد فروش این گوشی در برخی بازارها نخواهیم بود، چون جانشین این دستگاه در راه است و فردا عصر تحت عنوان گلکسی S22 اولترا معرفی می‌شود، دستگاهی که برای اولین بار به عنوان موبایلی از سری گلکسی S جایگاهی برای نگهداری از قلم S Pen خواهد داشت.

فروشگاه رسمی سامسونگ در آمریکا گلکسی S21 اولترا را از فهرست محصولات قابل خرید حذف کرده و در حال حاضر فقط گلکسی S21 و S21 پلاس برای خرید در دسترس هستند. البته مدل S21 FE که چند وقت پیش معرفی شده بود هم طبیعتا هنوز فروخته می‌شود.

اگر موجودی گلکسی S21 اولترا تمام شده بود، سامسونگ باید این گوشی را در فهرست محصولات خود نگه می‌داشت و صرفا اعلام می‌کرد که فعلا موجودی آن به پایان رسیده است. اما حذف این مدل از بخش فروشگاه نشانه واضحی برای خارج شدن S21 اولترا از خط تولید است.

سایت سامسونگ

مشابه این اتفاق قبلا برای گلکسی زد فولد 2 هم افتاده بود. این گوشی پیش از عرضه گلکسی زد فولد 3 از فروشگاه سامسونگ کنار گذاشته شد. البته حذف آن دستگاه تفاوت‌هایی با این گوشی داشت.

موجودی گلکسی S21 اولترا در سایر کشورها

اگر به وب‌سایت سامسونگ در سایر کشورها نگاهی داشته باشیم، هنوز می‌توانیم گلکسی S21 اولترا را در برخی مناطق پیدا کنیم، ولی این گوشی در بسیاری از کشورها در وضعیت عدم موجودی قرار گرفته است. برای مثال، سامسونگ آلمان اعلام کرده که موجودی مدل اولترا به پایان رسیده است. بریتانیا و فرانسه هم فروش این دستگاه را متوقف کرده‌اند.

با توجه به این که سامسونگ فردا عصر ساعت 18:30 به وقت ایران از سری گلکسی S22 پرده برمی‌دارد، منطقی است که این شرکت تمام تمرکز خود را بر فروش قدرتمندترین پرچمدار جدیدش گذاشته باشد. گلکسی S22 اولترا ظاهری شبیه سری گلکسی نوت خواهد داشت و از نظر ظاهری با دو برادر کوچک‌ترش یعنی S22 و S22 پلاس تفاوت‌های مهمی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی