ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی واچ 4
تکنولوژی

سامسونگ به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگی برای سری گلکسی واچ 4 منتشر می‌کند

انتظار نمی‌رود تا سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد خود ساعت هوشمند جدیدی معرفی کند، اما از 20 بهمن ماه (دقیقا همان روزی که رویداد برگزار می‌شود) به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای دو ساعت گلکسی واچ 4 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

انتظار نمی‌رود تا سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد خود ساعت هوشمند جدیدی معرفی کند، اما از 20 بهمن ماه (دقیقا همان روزی که رویداد برگزار می‌شود) به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی برای دو ساعت گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک منتشر خواهد شد که ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام جدیدی مانند سیستم نظارت بر خواب را به آن‌ها اضافه می‌کند.

به‌روزرسانی جدید سری گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4

ساعت‌های هوشمند سامسونگ در مقایسه با سایر دستگاه‌های رقیب با ویژگی‌های سلامتی، در حوزه نظارت بر خواب عملکرد ضعیفی داشته‌اند. کره‌ای‌ها در این به‌روزرسانی برنامه آموزشی خواب جدیدی را به کاربران ارائه می‌کنند که نکاتی را برای استراحت بهتر ارائه می‌کند. این سیستم جدید بر اساس کارهای روزانه تمام کاربران طراحی شده و همچنین زمانی که تشخیص دهد کاربران خواب هستند، دستگاه‌های هوشمند متصل مانند تلویزیون و چراغ‌های هوشمند را به طور خودکار خاموش می‌کند.

گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک با این به‌روزرسانی همچنین نکات و تذکرهایی را به صورت روزانه به کاربران ارائه می‌کنند تا آن‌ها در مسیر تناسب اندام خود باقی بمانند. این موارد که در اپلیکیشن موبایل Samsung Health قابل مشاهده است، جزئیاتی را به صورت روزانه در مورد ترکیب بدن از جمله وزن، درصد چربی و توده عضلانی ارائه می‌کند.

گلکسی واچ 4

سامسونگ چند سال پیش قابلیت مربیگری دویدن را معرفی کرده بود و اکنون در این به‌روزرسانی ویژگی جدید هدف فاصله زمانی را برای دوندگان و دوچرخه‌سواران ارائه کرده تا بتوانند مدت زمان، مسافت و تعداد دورها را تنظیم کنند. علاوه بر این، درصد جدیدی به شاخص حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 Max) اضافه خواهد شد که میزان فشار کاربران را نشان می‌دهد و همچنین نشانگرهایی برای نمایش میزان تعرق و میزان آب مورد نیاز در دسترس قرار خواهد گرفت.

گلکسی واچ 4

در نهایت، سامسونگ قصد دارد تا مجموعه‌ای از واچ فیس‌ها و بند‌های جدید را به کاربران خود ارائه کند. ویژگی‌های جدید از 9 فوریه از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable قابل دسترس خواهند بود و بندهای جدید در اواخر فوریه راهی بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی