ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Tap to Pay آیفون
تکنولوژی

اپل قابلیت Tap to Pay را برای جابه‌جایی مستقیم پول میان آیفون‌ها معرفی کرد

اپل امروز اعلام کرد که قصد دارد قابلیت جدیدی موسوم به Tap to Pay را به آیفون بیاورد. این قابلیت به آیفون‌های سازگار اجازه می‌دهد بدون نیاز به تماس فیزیکی یا هیچ سخت‌افزار اضافه‌ای فقط ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

اپل امروز اعلام کرد که قصد دارد قابلیت جدیدی موسوم به Tap to Pay را به آیفون بیاورد. این قابلیت به آیفون‌های سازگار اجازه می‌دهد بدون نیاز به تماس فیزیکی یا هیچ سخت‌افزار اضافه‌ای فقط با سرویس اپل پی از کارت‌های اعتباری و سایر کیف پول‌های دیجیتال پول دریافت یا پرداخت کنند.

بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت این شرکت آمده، ویژگی مذکور در ادامه سال جاری میلادی در آمریکا راه‌اندازی می‌شود و به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از آیفون XS یا مدل‌های جدیدتر بدون نیاز به تماس از طریق اپلیکیشن‌های iOS پول دریافت کنند.

کسب و کارها با این قابلیت می‌توانند از کاربر بخواهند آیفون یا اپل واچ خود را به آیفون آن‌ها نزدیک کنند تا مبلغ مربوطه به‌صورت امن از طریق فناوری NFC بدون نیاز به تماس فیزیکی از کارت اعتباری یا کیف پول دیجیتال خریدار به فروشنده منتقل شود.

Tap to Pay آیفون

اپل: Tap to Pay اولین بار در بهار عرضه می‌شود

در حال حاضر کسب و کارها برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس باید از سخت‌افزارهایی مثل Square Reader استفاده کنند. این دستگاه‌ها به‌صورت بی‌سیم یا با سیم به آیفون وصل می‌شوند و امکان پرداخت را فراهم می‌کنند.

شرکت Stripe اولین کسب و کاری خواهد بود که بهار امسال امکان استفاده از قابلیت Tap to Pay on iPhone را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. به گفته اپل، سایر پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌ها در دنباله سال از این ویژگی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین گفته شده که اپل استورها هم در دنباله سال این ویژگی را در اختیار مشتریان قرار خواهند داد.

با این وجود به نظر می‌رسد که قابلیت Tap to Pay در زمان راه‌اندازی منحصر به ایالات متحده آمریکا خواهد بود. چون فعلا به نام هیچ کشور دیگری اشاره نشده است. باید منتظر بمانیم تا ببینیم این سرویس چه زمانی به‌طور کامل پیاده‌سازی می‌شود و شرکت‌ها تا چه اندازه از آن استقبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی