ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سری گلکسی S22
تکنولوژی

سری گلکسی S22 روشن‌ترین و دقیق‌ترین نمایشگر AMOLED بازار را دارد

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار داشتیم در پرچمداران جدید سامسونگ حاضر شود، نمایشگرهای امولد روشن‌تر بود. حالا رسما اعلام شده که سری گلکسی S22 سامسونگ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین پنل AMOLED بازار بهره می‌برد. سری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۰۰

یکی از ویژگی‌هایی که انتظار داشتیم در پرچمداران جدید سامسونگ حاضر شود، نمایشگرهای امولد روشن‌تر بود. حالا رسما اعلام شده که سری گلکسی S22 سامسونگ از روشن‌ترین و دقیق‌ترین پنل AMOLED بازار بهره می‌برد.

سری گلکسی S22 از نمایشگرهای بهتری استفاده می‌کند ولی بهبود مقدار روشنایی به مدل‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا محدود شده است. به عبارت دیگر، مدل استاندارد گلکسی S22 با همان روشنایی 1000 تا 1300 نیت گلکسی S21 عرضه می‌شود.

اما برادران بزرگ‌تر این دستگاه حداکثر روشنایی خود را به 1750 نیت می‌رسانند که بیشترین میزان در سطح بازار است. البته ظاهرا بالاترین سطح روشنایی فقط در شرایط خاصی مثلا در زمانی که سیستم تنظیم خودکار روشنایی فعال باشد، به دست می‌آید. در حالت روشنایی دستی، گلکسی S22 پلاس و S22 اولترا هم روشنایی را تا 1200 نیت محدود می‌کنند.

گلکسی S22 اولترا

پشتیبانی از این سطح از روشنایی به‌خصوص برای استفاده از گوشی در محیط‌های بیرونی و زیر آفتاب اهمیت زیادی دارد. البته از آن‌جایی که افزایش روشنایی می‌تواند دقت رنگی را دچار مشکل کند، سامسونگ در سری گلکسی S22 از فناوری جدیدی موسوم به Vision Booster استفاده کرده است.

این فناوری ابتدا سطح روشنایی محیط را تحلیل می‌کند و بعد ضمن تغییر روشنایی صفحه به‌صورتی که دقت رنگ حتی در روشن‌ترین نقاط حفظ شود، نقشه رنگی بخش‌های مختلف تصویر را تغییر می‌دهد. با این حساب، گلکسی S22 پلاس و اولترا نه تنها روشن‌ترین صفحات دنیای گوشی‌ها را دارند، بلکه مجهز به فناوری پیشرفته‌ای هستند که کیفیت تصویر را در شرایط نوری مختلف حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی