ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده مراسم گلکسی آنپکد 2022؛ معرفی سری گلکسی S22 [تمام شد]

سامسونگ امروز ساعت 18:30 به وقت ایران اولین مراسمش برای سال جدید میلادی را با نام «گلکسی آنپکد 2022» برگزار خواهد کرد. در این رویداد با گوشی‌های سری گلکسی S22 و تبلت‌های خانواده گلکسی تب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۰

سامسونگ امروز ساعت 18:30 به وقت ایران اولین مراسمش برای سال جدید میلادی را با نام «گلکسی آنپکد 2022» برگزار خواهد کرد. در این رویداد با گوشی‌های سری گلکسی S22 و تبلت‌های خانواده گلکسی تب S8 روبه‌رو خواهیم شد و ما مانند همیشه در دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهیم.

سامسونگ امسال هم مانند سال‌های گذشته می‌خواهد از سه عضو جدید خانواده گلکسی S رونمایی کند که شامل نسخه‌های استاندارد، پلاس و اولترا می‌شود. طبق گزارش‌ها و شایعات، گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس از طراحی مشابه با نسل قبلی‌شان بهره می‌برند، اما مدل اولترا متفاوت از گذشته و البته برادرانش خواهد بود.

در مراسم امروز علاوه بر جدیدترین گوشی‌های پرچمدار، سامسونگ تبلت‌های سری گلکسی تب S را هم بروزرسانی می‌کند و اینبار یک عضو جدید به این خانواده اضافه می‌شود. کره‌ای‌ها احتمالا در کنار گلکسی تب S8 و S8 پلاس، از تبلت گلکسی تب S8 اولترا هم رونمایی خواهند کرد تا بیش از پیش شبیه به خانواده گلکسی S شوند. طبق شایعات، باید منتظر نمایشگر غول‌پیکر 14.6 اینچی در این دستگاه باشیم.

دیجیاتو مراسم امروز را به صورت زنده پوشش می‌دهد و حمید مقدسی به همراه کورش چایچی همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امروز ساعت 18:00 به همین مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ham tsv
    ham tsv | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

    چرا کامنت قابلیت ویرایش نداره ؟!

  • ham tsv
    ham tsv | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

    اندروید ستیزان و سامسونگ ستیزان از لایو شما صرف نظر میکنم. موفق باشید
    از تعریف و تمجید اپل تعریف کنید مثل همیشه

مطالب پیشنهادی