ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

واکنش خشمگین جرمی کلارکسون به اعمال جریمه برای استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی

جرمی کلارکسون تغییرات جدید در قوانین و مقررات رانندگی در انگلستان را احمقانه خوانده و آن را محکوم کرده است. این قوانین که با هدف جلوگیری از استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان تدوین ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

جرمی کلارکسون تغییرات جدید در قوانین و مقررات رانندگی در انگلستان را احمقانه خوانده و آن را محکوم کرده است. این قوانین که با هدف جلوگیری از استفاده از تلفن همراه در پشت فرمان تدوین شده‌اند، بشدت سختگیرانه بوده و یک لمس ساده نمایشگر موبایل می‌تواند جریمه‌ای ۲۰۰ پوندی برای راننده به دنبال داشته باشد.

جرمی کلارکسون

به موجب قوانین جدید افرادی که هنگام رانندگی اقدام به گرفتن سلفی یا بازی کردن و یا حتی اسکرول صفحه تلفن کنند، علاوه‌بر جریمه ممکن است با شش امتیاز منفی نیز مواجه شوند. برقراری تماس با هندزفری و استفاده از مسیریاب تلفن همراه برای رانندگان کماکان مجاز است. آنها می‌توانند از تلفن همراه خود برای پرداخت عوارض هم استفاده کنند.

جرمی کلارکسون در ستون اختصاصی خود در نشریه the Sun به انتقاد از این قوانین پرداخته و گفته با اجرایی شدن آنها، دیگر در ترافیک نمی‌توان تلفن همراه را لمس کرد.

این خبرنگار معروف جهان خودرو افزوده اگر پلی لیست فردی آهنگی از گروه Arctic Monkey را پخش کند و وی حوصله گوش دادن به آن را نداشته باشد، مجاز نخواهد بود روی نمایشگر کشیده و پخش ترانه را متوقف کند!

جرمی کلارکسون

کلارکسون پا را فراتر نهاده و گفته:

«آیا کسانی که این قوانین را نوشته‌اند، دیوانه هستند؟ چونکه تقریبا تمامی انسان‌ها می‌توانند به طور همزمان دو کار را انجام دهند.»

این مجری و خبرنگار پر سر و صدا با همان ادبیات خاص و منحصربفرد خود اضافه کرده:

«مردم می‌توانند همزمان با انجام امور در سرویس بهداشتی روزنامه هم بخوانند. زنان می‌توانند هنگام ابراز محبت به همسران خود به برد پیت فکر کنند. پس چرا ما دیگر اجازه نداریم هنگام گیر افتادن در ترافیک سنگین ترانه‌ها را عوض کنیم؟»

«اقدام بعدی چیست؟ آیا به ما گفته خواهد شد که اگر می‌خواهیم کمی درجه بخاری را بیشتر کنیم، باید یک حاشیه امن پیدا کرده و به کنار جاده بکشیم؟»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی