ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 پلاس
تکنولوژی

قاب‌های محافظ رسمی سامسونگ برای سری گلکسی S22 پلاس

پس از ماه‌ها شایعات و گزارش‌های مختلف سری گلکسی S22 سامسونگ سرانجام از راه رسیدند که شامل گوشی‌های گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا می‌شود. هرچند پیش از رونمایی درباره قاب‌های این سری نیز گزارش‌هایی زیادی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

پس از ماه‌ها شایعات و گزارش‌های مختلف سری گلکسی S22 سامسونگ سرانجام از راه رسیدند که شامل گوشی‌های گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا می‌شود. هرچند پیش از رونمایی درباره قاب‌های این سری نیز گزارش‌هایی زیادی منتشر شده، اکنون سامسونگ از قاب‌های رسمی گلکسی S22 پلاس رونمایی کرده است.

معمولا برای گوشی‌های جدید سری گلکسی S قاب‌های بسیار زیادی توسط تولیدکنندگان شخص ثالث ساخته می‌شود، اما سامسونگ نیز برای گوشی‌های پرچمدار خود چندین قاب رسمی تولید می‌کند. گلکسی S22 پلاس به عنوان دومین عضو این خانواده شناخته می‌شود و غول فناوری کره قاب‌های متفاوتی برای آن ارائه کرده که برخی از جنس‌های مختلف مانند چرم یا سیلیکون ساخته شده و همچنین برخی دیگر از بند یا LED نمایشگر پشتیبانی می‌کنند.

قاب‌های محافظ گلکسی S22 پلاس

در تصاویر بالا شاهد قاب سیلیکونی با یک بند در پشت آن هستیم تا گوشی همیشه به دست کاربران متصل باشد. این قاب در دو رنگ لاجوردی و سفید تولید شده و 39.99 دلار قیمت دارد.

سامسونگ همچنین قاب دیگری با یک ساعت LED کوچک برای گلکسی S22 پلاس منتشر کرده که داخل آن فضایی برای قرار دادن یک کارت وجود دارد. این قاب نیز در رنگ‌های مشکی یا خاکستری روشن موجود است و 64.99 دلار قیمت دارد.

از جمله قاب‌های قابل توجه دیگر این گوشی می‌توان به Protective Standing Cover اشاره کرد که در مقایسه با سایر گزینه‌ها مقاومت بیشتری دارد و همچنین با وجود پایه قابل تنظیم برای تماشای فیلم و محتوای ویدیویی مناسب است. علاوه بر این، با طراحی منحصر به فرد خود در هنگام سقوط از صدمه دیدن گوشی جلوگیری می‌کند.

S-View Flip Cover هم دیگر قاب این گوشی با پشتیبانی از پنل LED است که نمایشگر بزرگتری را در دسترس قرار می‌دهد و از ساعت همیشه روشن، نوتیفیکیشن‌های مربوط به تماس و عملکردهای دیگری پشتیبانی می‌کند. این قاب نیز در رنگ‌های مشکی، سفید و شرابی در دسترس قرار گرفته و 49.99 دلار قیمت دارد. سایر قاب‌های پرچمدار سامسونگ را در گالری زیر می‌توانید مشاهده کنید که شامل مدل‌های مختلفی مانند چرمی و سیلیکونی می‌شود و در رنگ‌های مختلفی تولید شده‌اند:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی