ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت 11E پرو
تکنولوژی

ردمی نوت 11E پرو احتمالا به زودی معرفی می‌شود

طبق شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد کمپانی ردمی قصد دارد به زودی از گوشی جدیدی تحت عنوان ردمی نوت 11E پرو رونمایی کند که برخی مشخصات آن فاش شده است. در روزهای گذشته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

طبق شواهد به دست آمده، به نظر می‌رسد کمپانی ردمی قصد دارد به زودی از گوشی جدیدی تحت عنوان ردمی نوت 11E پرو رونمایی کند که برخی مشخصات آن فاش شده است.

در روزهای گذشته مشخصات یکی از گوشی‌های ردمی با شماره مدل 2201116SC در پایگاه داده TENAA چین رویت شده بود. طبق اسناد ارائه شده، به نظر می‌رسید که این گوشی بدون نام یک نسخه تازه از ردمی نوت 11 پرو 5G خواهد بود و در این ماه وارد بازار چین می‌شود. اکنون پیش از عرضه رسمی، مشخصات این دستگاه در پایگاه داده کنسول گوگل پلی نیز ظاهر شده و نشان می‌دهد که این گوشی با نام «ردمی نوت 11E پرو» وارد بازارهای چین خواهد شد.

ردمی نوت 11E پرو

ردمی نوت 11 پرو 5G هم اکنون با تراشه دیمنسیتی 920 در بازار چین فروخته می‌شود و با نام شیائومی 11i وارد بازار هند شده است. اکنون طبق شواهد ارائه شده از کنسول گوگل پلی، می‌توان انتظار داشت که ردمی‌ نوت 11E پرو نسخه جهانی این دستگاه باشد.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 11E پرو

ردمی نوت 11E پرو

ردمی نوت 11E پرو از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می‌برد. در زیر کاپوت این دستگاه شاهد چیپست اسنپدراگون 695 خواهیم بود.

اسناد ارائه شده از سوی TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه احتمالا با 6، 8، 12 و 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد و احتمالا 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در بخش نرم افزار نیز احتمالا سیستام عامل اندروید 11 و پوسته MIUI 13 را اجرا کند.

ردمی در این گوشی احتمالا از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات خواهد بود و در چندین رنگ از جمله قرمز، نارنجی، زرد، سبز، مشکی، سفید و خاکستری وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی