ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک 4
تکنولوژی

بنچمارک گیک‌بنچ از برتری آنر مجیک 4 نسبت به گلکسی S22 اولترا خبر می‌دهد

آنر قصد دارد به زودی از گوشی‌های سری مجیک 4 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی، پوستر جدیدی به همراه اسناد بنچمارک گیگ‌بنچ آن‌ها فاش شده که یکی از این دستگاه‌ها را با سری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

آنر قصد دارد به زودی از گوشی‌های سری مجیک 4 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی، پوستر جدیدی به همراه اسناد بنچمارک گیگ‌بنچ آن‌ها فاش شده که یکی از این دستگاه‌ها را با سری گلکسی S22 سامسونگ مقایسه کرده‌اند.

تنها چند هفته دیگر تا زمان برگزاری نمایشگاه سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC) باقی مانده که برندهای مختلف جهان از جمله آنر جدیدترین دستگاه‌های خود را در آن معرفی خواهند کرد. تولیدکننده چینی نیز در تاریخ 28 فوریه (9 اسفند ماه) قرار است از جدیدترین پرچمدار سری مجیک خود رونمایی کند.

«جورج ژائو» مدیرعامل این شرکت، پوستر جدیدی از دستگاه‌های آینده آنر به اشتراک گذاشته است که تایید می‌کند آن‌ها با جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهند شد.

مجیک 4

برتری آنر مجیک 4 در مقایسه با گلکسی S22 اولترا

علاوه بر این، نتایج گیک‌بنچ 5 مجیک 4 اخیرا توسط یکی از منابع شناخته شده با نام RODENT950 در توییتر به اشتراک گذاشته شده است. طبق این اطلاعات، گوشی آینده آنر ظاهرا پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S22 اولترا را شکست می‌دهد!

همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، گوشی آنر مجیک در تست چند هسته‌ای به امتیاز 3901 دست پیدا کرده، در حالی که امتیاز گلکسی S22 اولترا 3303 است. از سویی دیگر، در تست تک هسته‌ای نیز گوشی آینده آنر با امتیاز 1245 در برابر پرچمدار جدید کره‌ای‌ها با امتیاز 1215 برتری خود را حفظ کرده‌اند.

البته باید به این نکته توجه داشت که هرچند گیک‌بنچ 5 یک معیار معتبر محسوب می‌شود اما نمی‌توان تنها به نتایج آن متکی بود، مخصوصا که هر دو دستگاه از یک چیپست بهره می‌برند. علاوه بر این، این دسته از بنچمارک‌ها همیشه شاخص خوبی برای نمایش عملکرد واقعی دستگاه‌ها محسوب نمی‌شود، بنابراین باید منتظر عرضه هر دو دستگاه و ارائه تست‌های واقعی آن‌ها باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی