ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خشکشویی آنلاین
راهنمای خرید

راهنمای خدمات آنلاین: برای خشکشویی آنلاین به کجا مراجعه کنیم؟

استفاده از خدمات خشکشویی مختص ماه خاصی از سال نیست اما همیشه نزدیک نوروز تقاضا برای خشکشویی افزایش می‌یابد. اگر حوصله ترافیک و شلوغی مغازه را ندارید و نگران وضعیت پیک ششم کرونا هستید می‌توانید ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

استفاده از خدمات خشکشویی مختص ماه خاصی از سال نیست اما همیشه نزدیک نوروز تقاضا برای خشکشویی افزایش می‌یابد. اگر حوصله ترافیک و شلوغی مغازه را ندارید و نگران وضعیت پیک ششم کرونا هستید می‌توانید از خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

خشکشویی‌ها از جمله خدماتی هستند که از دیرباز مورد استفاده قرار گرفته‌اند. اما طی سال‌های اخیر تعداد آن‌ها در سطح شهر به نسبت کم شده و پیدا کردن یک خشکشویی کمی سخت‌تر از پیش شده است. بحث اعتماد، کیفیت کار و آسیب نرساندن به البسه و پوشاک نیز از دیگر دغدغه‌هایی است که افراد برای استفاده از خشکشویی سنتی با آن رو به رو هستند.

اما طی چند سال اخیر با موج ظهور فروشگاه‌ها و ارائه دهندگان خدمات آنلاین، خشکشویی‌های آنلاین نیز متولد شده که رافع بسیاری از دردسرهای مدل سنتی هستند. اگر شما هم به دنبال استفاده از خدمات خشکشویی آنلاین هستید، با ما همراه باشید تا بهترین سایت‌ها و پلتفرم‌های این حوزه را به شما معرفی کنیم.

خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز

اکتیو کلینرز، با سرمایه‌گذاری گروه صنعتی گلرنگ و با پشتوانه‌ تجربیات برند مادر خود، «اکتیو» و با شعار یک زندگی آسان خدمات خشکشویی آنلاین را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. سفارش‌گذاری در اپلیکیشن خشکشویی آنلاین اکتیو کلینرز، با ثبت یک دکمه‌ درخواست و واردکردن آدرس انجام می‌شود. شما در تمام مدت فرآیند خشکشویی، می‌توانید از وضعیت لباس‌های خود از طریق اپلیکیشن باخبر شوید.

پس از زمان اندکی از تحویل لباس‌ها به سفیران اکتیو کلینرز، بررسی کارشناسی روی اقلام دریافتی صورت می‌گیرد و شما می‌توانید در پیش‌فاکتور صادرشده هزینه نهایی و خدمات تخصصی پیشنهادشده را مشاهده و انتخاب کنید. به محض تأیید و پرداخت، فرآیند شستشو آغاز شده و سفارش‌های معمول، پس از سه روز کاری به دست شما خواهند رسید.

از دیگر نکاتی که در استفاده از خدمات اکتیو کلینرز متوجه آن خواهید شد، تنوع و قیمت رقابتی در ارائه‌ خدمات است. خدمات شستشو، لکه‌بری، خشکشویی، اتو و تعمیرات اکتیو کلینرز طیف وسیعی از لباس‌ها و کالاها مانند انواع پیراهن و تیشرت، شلوار، انواع کت، کفش، کیف، پرده، پتو، اکسسوری و… را در برمی‌گیرد.

واش ماش

خشکشویی آنلاین واش ماش استارتاپی است که از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. ثبت درخواست خدمات در واش ماش از طریق اپلیکیشن، وب سایت، واتس اپ، تلگرام و تلفنی میسر است.

خشکشویی آنلاین واش ماش

شما زمان و محل دریافت البسه و پوشاکی که قصد خشکشویی آن‌ها را دارید مشخص می‌کنید و کارشناسان این مجموعه در محل حاضر می‌شود. با تحویل البسته به کارگاه، فاکتور برای شما ثبت و ارسال می‌شود. پس از انجام تمامی مراحل مجددا در زمان و محل مورد درخواست‌تان تحویل خواهید گرفت. پرداخت هزینه خدمات نیز به صورت آنلاین یا با کارتخوان میسر است.

البسه با توجه به نوع لباس و همچنین خدمات (همانند لکه بری، خشکشویی، اتو، رنگرزی یا خیاطی) زمان‌های متفاوتی دارند. اما اگر لباس‌های شما، موارد عادی باشند (مثل کت شلوار، پیراهن و شلوار و…) طی مدت 2 روز آماده خواهند شد.

این مجموعه هزینه‌ای بابت تحویل و دریافت البسه در محل نگرفته و لیست قیمت خدمات آن در وبسایتش مشخص است. همچنین هیچ محدودیتی برای حداقل سفارش وجود ندارد.

واش ماش کارگاه تخصصی خود را داشته و صفر تا صد کار بر عهده کارمندان این مجموعه است. از همین روی به نظر می‌رسد نظارت بیشتری روی فرآیندهای مختلف جهت جلب نظر مشتری داشته باشند.

واش ماش مدعی است جهت حفظ محیط زیست، منابع آبی و انرژی، راهکارهای نوینی را جهت افزایش بهره‌وری مجموعه به کار گرفته است.

آچاره

آچاره پلتفرمی است که بیش از 256 خدمت مورد نیاز مانند نظافت منزل، لوله‌کشی، نقاشی ساختمان، کارواش خودرو، خشکشویی و… را ارائه می‌دهد.

آچاره خشکشویی

خدمات ارائه شده در آچاره شامل خشکشویی، اتوکشی، رفوگری، رنگرزی و… می‌شود که موارد مختلفی همچون انواع البسه، پرده، کفش، پتو، روتختی و… را شامل می‌شود. ارائه این خدمات نیز محدود به تهران نشده و در بیش از 10 شهر کشور می‌توانید از خشکشویی آنلاین بهره‌مند شوید.

شما پیش از ثبت سفارش خود می‌توانید لیست قیمت خدمات خشکشویی را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به ثبت درخواست کنید. توجه داشته باشید در هنگام ثبت سفارش بایستی تعداد البسه را نیز مشخص کنید.

در آچاره مجموعه‌ای از متخصصین و نیروهای خدماتی به کاربران این پلتفرم خدمت ارائه می‌کنند، از این روی تمامی فعالین دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند.

با ثبت سفارش خشکشویی، دو راه پیش شما است. یا کار به اولین متخصص با امتیاز بالا سپرده شده یا حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، از میان متخصصینی که اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانید فردی را انتخاب کنید.

اگر سفارش شما زیر 100 هزارتومان باشد، 30 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب از شما گرفته خواهد شد. در صورتی هم که با مراجعه متخصص به علت مختلف مثل عدم توافق بر سر قیمت، کار انجام نشود مبلغ 40 هزار تومان بابت ایاب و ذهاب گرفته خواهد شد.

پاکلین

خشکشویی آنلاین پاکلین در تهران، کرج و شیراز فعال بوده و سرویس‌های آن شامل خشکشویی، شستن، اتوکشی، رنگرزی، لکه بری، تمیز کردن چرم و … می‌شود.

پاکلین

سرویس‌های پاکلین در دو نوع فوری و اقتصادی ارائه می‌شود تا افرادی که نیاز به دریافت سریع خدمات دارند بتوانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.

با ثبت سفارش و تعیین زمان دریافت البسه، تیم پاکلین به آدرس تعیین شده آمده و کیسه‌های مخصوص گذاشتن لباس، کفش و سایر منسجوات را به شما ارائه می‌کنند. سپس البسه دریافتی به یکی از خشکشویی‌هایی تحت قرارداد با پاکلین تحویل داده می‌شود. سرانجام خدمات مورد نیاز انجام شده و اجناس به صورت پکیج شده دوباره تحویل داده خواهد شد.

برای اولین سفارش 30 هزار تومان هدیه خواهید گرفت و در صورت عضویت آشنایان با کد معرفی شما، هنگامی که اولین سفارش خود را ثبت کنند، اعتبار 20 هزار تومانی خواهید گرفت.

دیجی واش

دیجی واش از سال 1396 فعالیت خود را به عنوان یک خشکشویی هوشمند و مکانیزه آغاز کرده است. به گفته این مجموعه، در دیجی واش از تجهیزات و روبات‌های هوشمند استفاده شده تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه کند.

خشکشویی آنلاین دیجی واش

خدمات این مجموعه شامل خشکشویی لباس، پرده، کیف و کفش، چرم، آباژور، کوسن، عروسک، اتوشویی، لکه بری، خیاطی، تعمیرات لباس و... شده و امکان ارائه سرویس شست و شوی شرعی نیز وجود دارد.

شما حین ثبت سفارش می‌توانید زمان تحویل و دریافت لباس‌ها را مشخص کنید اما این پروسه حداقل 72 ساعت زمان می‌برد. در صورت نیاز هنگام تحویل البسه می‌توانید درخواست حضور کارشناس و متخصص خشکشویی در محل کنید تا بررسی‌های لازم را جهت ارائه بهتر خدمات انجام دهد. دیجی واش لباس‌های کثیف شما را در کاورهای مخصوص تحویل گرفته و در محل نیز به شما تحویل خواهد داد.

هزینه حمل و نقل برای سفارش‌های کمتر از 150هزار تومان مبلغ 15هزار تومان بوده و برای سفارش بیشتر از آن، رایگان است. همچنین هیچ محدودیتی برای سفارش‌گذاری وجود ندارد.

خشکشویی هوشمند، مکانیزه و آنلاین دیجی‌واش در راستای شیوع کرونا بر شدت اقدامات سختگیرانه بهداشتی و تمهیدات مراقبتی خود همچون ظافت فردی پرسنل، محیط و دستگاه‌ها افزوده است. کلیه لباس‌هایی که وارد این خشکشویی می‌شوند پیش از شست‌وشو، کاملا ضدعفونی شده تا محیط و لباس‌های دیگر را آلوده نکنند و پس از آن نیز لباس‌ها در تماس با دمای بالا قرار می‌گیرند تا هیچ‌گونه آلودگی باقی نماند.

در طراحی تکنولوژی دیجی‌واش به عنوان یک صنعت سبز، کارخانه در یک شهرک صنعتی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آب صنعتی غیر آشامیدنی در مصرف آب آشامیدنی صرفه‌جویی کند.

پلاک

پلتفرم پلاک ارائه کننده خدمات چند منظوره بوده که خشکشویی و اتوشویی یکی از خدمات آن است. در این پلتفرم جمعی از متخصصین در حوزه‌های مختلف به ارائه خدمات می‌پردازند. پلاک در 7 شهر کشور از جمله تهران، کرج، اصفهان، شیراز و … خدمات ارائه می‌کنند.

خشکشویی در پلاک

در خدمات خشکشویی پلاک از آب استفاده نمی‌شود و لباس‌ها و پارچه‌ها با استفاده از حلال‌های مخصوص شسته می‌شوند.

شما می‌توانید تاریخ و ساعت تحویل و بازگشت لباس از سوی نیروی پلاک را تعیین کنید. توجه داشته باشید فرآیند ارائه خدمات حداقل 72 ساعت زمان خواهد برد. توجه داشته باشید استفاده از خدمت خشکشویی در این پلتفرم محدودیت حداقلی 80 هزار تومانی دارد.

پس از ثبت سفارش خود نوبت به انتخاب خشکشویی می‌رسد که می‌توانید از فهرست نمایش داده شده و براساس امتیاز و نظرات کاربران، یک خشکشویی را انتخاب کنید.

قیمت خدمات خشکشویی با توجه به نوع لباس و تعداد آن‌ها مشخص می‌شود. همچنین لیستی از هزینه‌های پیش بینی شده در پلتفرم پلاک قرار داده شده که می‌توانید پیش از ثبت سفارش از حدود هزینه‌ها آگاه شوید.

زودشور

آخرین گزینه این فهرست خشکشویی آنلاین زود شور است که با همکاری با خشکشویی‌های مختلف در سطح شهر تهران به کاربران خود خدمات می‌دهد.

زودشور

شما می‌‌توانید با استفاده از اپلیکیشن یا وبسایت زودشور، تعداد، نوع لباس و نوع شستشو را مشخص کنید. سپس از سوی زودشور با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت لباس انجام خواهد شد. ارائه خدمات بسته به نوع لباس حداقل 48 ساعت زمان خواهد برد.

با تکمیل خدمات، زودشور برای تحویل لباس‌ها تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.

خدمات این پلتفرم شامل انواع البسه، پتو، پرده و … شده و بازه حدودی قیمت برای هر نوع از خدمات تعیین شده است. رابط کاربری زودشور در مقایسه با سایر رقبا کمی پیچیده است و برای انتخاب نوع خدمات و البسه مختلف بایستی وقت بیشتری نسبت به سایر خشکشویی‌های آنلاین بگذارید.

زودشور برای ارائه خدمات محدودیت سفارش ندارد اما براس سفارش‌های زیر 30 هزار تومان، مبلغ 100 هزار تومان برای حمل و نقل دریافت می‌کند. پس از نهایی شدن سفارش و زمان تحویل البسه، بایستی هزینه خدمات را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی