ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واکمن سونی
تکنولوژی

سونی از دو واکمن جدید با پشتیبانی از سرویس‌های استریم موسیقی رونمایی کرد

سونی از دو واکمن جدید برای طرفدارانی که خواستار MP3 پلیر اختصاصی بودند، رونمایی کرد. واکمن‌های NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 از سرویس‌های استریم موسیقی مدرن پشتیبانی می‌کنند. مدل گران‌تر آن‌ها با ترکیبات مس و طلا ساخته ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سونی از دو واکمن جدید برای طرفدارانی که خواستار MP3 پلیر اختصاصی بودند، رونمایی کرد. واکمن‌های NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 از سرویس‌های استریم موسیقی مدرن پشتیبانی می‌کنند. مدل گران‌تر آن‌ها با ترکیبات مس و طلا ساخته شده و سعی دارد بهترین صدای ممکن را به گوش کاربر برساند.

محصولات جدیدی که سونی معرفی کرده در واقع وارثان NW-WM1A و NW-WMZ محسوب می‌شوند. این دو محصول جدید تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند، البته NW-WM1ZM2 از 256 گیگابایت حافظه داخلی و NW-WM1AM2 از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هر دو دستگاه همچنین از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کنند تا در صورت نیاز بتوانید فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهید. عمر باتری این محصولات به 40 ساعت می‌رسد.

واکمن سونی

واکمن‌های جدید سونی از صدای 384 کیلوهرتزی 32 بیتی PCM برخوردارند و از 11.2 MHz DSD و DSEE Ultimate هم پشتیبانی می‌کنند. این دو دستگاه برای ارتباطات بلوتوثی به LDAC مجهز شده‌اند و فرمت MQA سرویس Tidal را تحت پشتیبانی قرار می‌دهند.

واکمن سونی با مس و طلا ساخته شده است

NW-WM1ZM2 تفاوت‌های خاصی نسبت به برادر ارزان‌ترش دارد. در ساخت این واکمن از مس فاقد اکسیژن استفاده شده که سونی معمولا ترکیب آن را در کابل‌های صوتی‌اش به کار می‌برد. به‌علاوه، روی این سطح مسی از پوشش طلای خالص 99.99 درصدی استفاده شده تا کیفیت صدا افزایش پیدا کند. واکمن ارزان‌تر NW-WM1AM2 از آلومینیوم استفاده کرده است.

واکمن سونی

منتها همین مواد گران قیمت باعث افزایش چشمگیر هزینه‌ها شده است. سونی هنوز قیمت این دو واکمن برای تمام بازارهای جهانی را اعلام نکرده، اما گفته شده که NW-WM1AM2 در منطقه اروپا با قیمت 1399 یورو و واکمن NW-WM1ZM2 با قیمت 3699 یورو عرضه می‌شود. هر دو محصول احتمالا آوریل 2022 به بازار می‌آیند.

به گفته سونی، هر دو دستگاه نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی دارند و از اندروید 11 استفاده می‌کنند، با این حال پوسته متفاوتی روی این سیستم عامل قرار گرفته است. واکمن‌های جدید سونی از تمام سرویس‌های بزرگ استریم موسیقی پشتیبانی می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی