ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی اپل
تکنولوژی

مدیرعامل شیائومی: با اپل و آیفون وارد جنگ مرگ و زندگی می‌شویم

مدیرعامل شرکت شیائومی از عزم تمام عیار این شرکت برای رقابت همه جانبه با اپل و آیفون خبر داد. او گفت شیائومی وارد نبردی بر سر مرگ و زندگی با آیفون می‌شود تا جایگاه پرچمدار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

مدیرعامل شرکت شیائومی از عزم تمام عیار این شرکت برای رقابت همه جانبه با اپل و آیفون خبر داد. او گفت شیائومی وارد نبردی بر سر مرگ و زندگی با آیفون می‌شود تا جایگاه پرچمدار اپل را به عنوان بزرگ‌ترین برند موبایل دنیا تصاحب کند.

به گزارش خبرگزاری SCMP، «لی جون»، موسس و مدیرعامل شیائومی در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که این شرکت به‌طور خاص تمرکز خود را روی بخش گوشی‌های رده بالای بازار خواهد گذاشت تا به شکل مستقیم با اپل وارد رقابت شود. این غول چینی می‌خواهد جای خالی هواوی را پر کند. مدیرعامل شیائومی گفت هدف آن‌ها این است که ظرف مدت سه سال به بزرگ‌ترین برند بازار موبایل تبدیل شوند.

لی جون نوشت: «[می‌خواهیم] با تمام توان از لحاظ کیفیت محصول و تجربه مقابل اپل قرار بگیریم و طی سه سال آینده به بزرگ‌ترین برند گوشی‌های بالارده چین تبدیل شویم.» او توضیح داد که رقابت با اپل در بازار گوشی‌های بالارده مانند نبردی برای مرگ و زندگی است که شیائومی باید بر آن غلبه کند.

لی جون شیائومی

شیائومی سرمایه‌گذاری‌های خود را بیشتر می‌کند

اپل در فصل چهارم 2021 با پشت سر گذاشتن ویوو برای اولین بار در شش سال اخیر به برترین برند موبایل بازار چین تبدیل شد. این شرکت با تصاحب سهم بازار هواوی که از زمان آغاز تحریم‌ها شرایط خوشایندی نداشته، توانست به این موفقیت دست پیدا کند.

شیائومی هم مثل خیلی از شرکت‌ها در طول دو سال اخیر با مشکلات زنجیره تامین روبرو بوده و همین مسئله جلوی رشد و توسعه آن را گرفته است. با این حال، این غول چینی در فصل دوم 2021 برای یک بازه زمانی کوتاه توانست برای اولین بار بیشتر از اپل گوشی بفروشد.

شیائومی ظاهرا می‌خواهد با ایجاد تمایز هرچه بیشتر میان خود و سایر برندهای چینی جایگاه اپل را به چالش بکشد. این شرکت قصد دارد در سه سال آینده 20 هزار خرده‌فروشی جدید در چین افتتاح کند. آن‌ها همچنین ظرف پنج سال آینده حدود 16 میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Nima Askar
    Nima Askar | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

    آخه شیامی که سیستم عامل اندرویدش بدرد نخوره ، بهد اگه آدم بخواد 30 تومن پول بده می ذه آیفون می خره یا گوشی تاشو z flip 3 یا اگر با اندروید راحته می ره هر گوشی سامسونگی که دلش خواست می خره

  • Amir Amluf
    Amir Amluf | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

    این روهم نباید فراموش کنیم که اپل برای هرگوشی60درصدسود برمیدارند و شیاؤمی حداکثر 5درصد اگه اپل و شیاؤمی یه گوشی 50میلونی بزنن امکانات شیاؤمی خیلی بالاتر از اپل خواهد بود

  • pesar
    pesar | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

    هزارم که کیفیت و کاربریش کار نکنن ، هیچ ادم عاقلی نمیاد مثلا 30 میلیون بده شیائومی بخره ، میره ایفون میخره! اصالت برند فرق میکنه..

    خودروساز ها به خوبی اینو میدونن و برند های اقتصادی وقتی بخوان ماشین لوکس تولید کنن یک برند جدید میسازن، مثل تویوتا با لکسوس ، نیسان با اینفینیتی، هیوندای با جنسیس و ... میدونن کسی نمیاد هزینه ماشین لوکس رو بده بره مثلا کیا بخره یا بره پژو بخره..

    • Fazel Alaee
      Fazel Alaee | ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

      کاملا حرفت از رو تعصبه از نظر شما فقط ادم باید پول برند بده اره ؟
      کی گفته ۳۰ تومن ارزش نداره
      اون گوشی از بهترین پردازنده و نمایشگر برخورداره
      کلاس و لوکس بودن رو خود ادم ها رو محصولات میذارن ۳۰ میل پول گوشی لوکس حالا هر مارکی میخواد باشه
      اپل داره پول مارک رو دستمال بی خودخودش رو میگیره

      بحث اصالت هم باشه شیائومی برند یکی دو سال نیست

    • #C python
      #C python | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

      خیلی متعصبی پسر جان
      ۳۰ میلیون که کم نیست

    • Davood Mohamadi
      Davood Mohamadi | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

      من موندم این دوتا چه ربطی بهم داره اینو دیگه همه میدونه بهترین دوربین موبایل را بین گوشی های پرچمدار گوشی های هواوی وشیائومی داره که یه سروگردن از بقیه برندها بالاتره ونمونه اش در mi10ultraو mi11ultra وپرچمدارهای سری میت وپی هواوی دیدیم وهمچین بهترین پردازنده ،بهترین نمایشگر ،بهترین اسپیکر بهترین متریال بدنه همگی در پرچمداران شیائومی وجود داشته البته سری الترا را میگم حرفای شما تنها چیزی را که اثبات میکنه اینکه علم شما در مورد تکنولوژی در حد صفره به جای اینکه اینجا بیای نظر بدی یخورده اطلاعاتتو بالاببر

مطالب پیشنهادی