ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی K50 گیمینگ ادیشن با دوربین اصلی 64 و سلفی 20 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

ردمی K50 گیمینگ ادیشن 27 بهمن معرفی می‌شود. به همین مناسبت، کارزار بازاریابی این گوشی آغاز شده و تاکنون شاهد انتشار بخشی از مشخصات آن بوده‌ایم. حالا ردمی به سراغ دوربین‌ها رفته و تایید کرده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

ردمی K50 گیمینگ ادیشن 27 بهمن معرفی می‌شود. به همین مناسبت، کارزار بازاریابی این گوشی آغاز شده و تاکنون شاهد انتشار بخشی از مشخصات آن بوده‌ایم. حالا ردمی به سراغ دوربین‌ها رفته و تایید کرده که این تلفن هوشمند از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و سلفی 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

ردمی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو تایید کرد که دوربین اصلی K50 گیمینگ ادیشن سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی است. این سنسور عملکرد بسیار درخشانی در عکاسی شبانه دارد و اجازه می‌دهد از حداکثر رزولوشن 9248 در 6944 پیکسل استفاده کنید.

در بالای نمایشگر این گوشی حفره کوچکی قرار گرفته که از سنسور 20 مگاپیکسلی IMX596 سونی میزبانی می‌کند. این سنسور به‌خوبی قادر است نیازهای کاربر برای عکاسی سلفی یا تماس‌های ویدیویی را برطرف کند. ردمی همچنین نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده با این موبایل را به اشتراک گذاشته که در ادامه آن‌ها را می‌بینیم.

نمونه تصاویر دوربین ردمی K50 گیمینگ ادیشن

دوربین عقب ردمی K50 گیمینگ ادیشن

تصویر بالا توانایی عکاسی ردمی K50 گیمینگ ادیشن در شب را نشان می‌دهد که از ثبت نور مناسب و جزئیات قابل قبول حکایت دارد. در پایین هم تصویری از دوربین سلفی این گوشی پیداست که در آن اکثر نقاط تصویر واضح است و رنگ‌ها سرزنده به نظر می‌رسند. افزون بر این، تایید شده که K50 گیمینگ ادیشن سنسور از قابلیت تشخیص نورهای چشمک‌زن بهره می‌برد تا بتواند به‌صورت آنی نوردهی سنسور را تنظیم کند.

نمونه دوربین سلفی ردمی K50 گیمینگ ادیشن

از جمله دیگر مشخصاتی که درباره K50 گیمینگ ادیشن تایید شده می‌توانیم به برخورداری از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتزی اشاره کنیم. روی این صفحه نمایش محافظ گوریلا گلس ویکتوس قرار گرفته تا در برابر ضربات مقاوم باشد. این گوشی همچنین از مرجع DisplayMate امتیاز +A را دریافت کرده است.

به‌علاوه، این شرکت تصاویری را از قاب عقب K50 گیمینگ ادیشن به اشتراک گذاشته که این تلفن هوشمند را به رنگ نقره‌ای نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی