ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین گلکسی S21 FE در بررسی DxOMark بالاتر از گلکسی S21 قرار گرفت

در حالی که گوشی‌های سری گلکسی S22 مورد توجه کاربران قرار دارند، وب‌سایت DxOMark دوربین یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ را مورد بررسی قرار داده. این منبع به سراغ دوربین گلکسی S21 FE رفته و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۱

در حالی که گوشی‌های سری گلکسی S22 مورد توجه کاربران قرار دارند، وب‌سایت DxOMark دوربین یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ را مورد بررسی قرار داده. این منبع به سراغ دوربین گلکسی S21 FE رفته و به آن امتیاز 120 را داده است تا بالاتر از گلکسی S21 و S21 پلاس با امتیاز 119 قرار بگیرد.

این گوشی هوشمند سامسونگ با کسب این امتیاز در راستای محصولاتی مانند شیائومی می 11 و گلکسی نوت 20 اولترا با تراشه اگزینوس قرار می‌گیرد. ولی همانطور که گفتیم، از نسخه استاندارد و پلاس گلکسی S21 امتیاز بالاتری کسب کرده است. DxOMark نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون این گوشی سامسونگ را مورد بررسی قرار داده است.

عملکرد دوربین گلکسی S21 FE در DxOMark

این گوشی هوشمند در بخش عکاسی امتیاز 126، در بخش زوم امتیاز 63 و در بخش فیلمبرداری امتیاز 104 را کسب کرده است. این گوشی کره‌ای‌ها در بخش رندر رنگ، فوکوس و نوردهی عملکرد خوبی داشته، اما در بخش مدیریت نویز ویدیوها و تصاویر به خصوص در شرایط نوری ضعیف، نتوانسته آنطور که باید عملکرد خوبی از خودش نشان دهد.

دوربین گلکسی S21 FE

به گفته وب‌سایت DxOMark، تصاویر دوربین گلکسی S21 FE در شرایط نوری مناسب، بافت خوبی دارند. علاوه بر این، سوژه‌ها را دقیق و به خوبی در حالت بوکه ایزوله می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت دوربین این گوشی سامسونگ می‌توان به فوکوس و لرزشگیر مناسب در ویدیوها اشاره کرد.

در مقابل ویژگی‌های مثبت، دوربین این گوشی هوشمند دامنه دینامیکی و عمق میدان محدودی دارد. در هنگام زوم بعضی مواقع رنگ‌ها دقیق نیستند و همچنین در ویدیوها با تغییر فریم مصنوعی روبه‌رو هستیم.

در حالت کلی دوربین گلکسی S21 FE عملکرد مناسبی دارد و توانسته با قیمت پایین‌تر، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S21 و S21 پلاس را شکست دهد. بنابراین انتظار می‌رود گلکسی S21 FE مانند نسل قبلی‌اش، فروش مناسبی را در بازار تجربه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی