ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

S22 پلاس
تکنولوژی

تغییر مشخصات S22 و S22 پلاس؛ پشتیبانی از نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 48 تا 120 هرتز

سامسونگ در رویداد معرفی سری گلکسی S22 اعلام کرده بود که گلکسی S22 و S22 پلاس از نمایشگرهای 10 تا 120 هرتزی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برند. حالا با گذشت چند روز از زمان معرفی، ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۵

سامسونگ در رویداد معرفی سری گلکسی S22 اعلام کرده بود که گلکسی S22 و S22 پلاس از نمایشگرهای 10 تا 120 هرتزی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برند. حالا با گذشت چند روز از زمان معرفی، غول کره‌ای جزئیات بیانیه مطبوعاتی خود را تغییر داده و به نظر می‌رسد نسخه استاندارد و پلاس این سری از نمایشگر Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی 48 تا 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

همانطور که «راس یانگ»، تحلیلگر شناخته شده حوزه نمایشگر در توییتر توضیح می‌دهد، سامسونگ 2 روز پس از معرفی پرچمداران جدیدش، مشخصات گلکسی S22 و S22 پلاس را تغییر داده است. طبق توضیحات او، سامسونگ نرخ تازه‌سازی ادعا شده گوشی‌های خود را تغییر داده و ظاهرا آن‌ها از نمایشگرهای 48 تا 120 هرتز بهره می‌برند، درست مانند پرچمداران نسل قبل یعنی S21 و S21 پلاس.

همچنین اگر اینفوگرافیک قرار گرفته در وب‌سایت سامسونگ را با نسخه آرشیو شده آن مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که غول فناوری کره‌ای مشخصات نمایشگر این دستگاه‌ها را در سکوت کامل تغییر داده است.

S22 پلاس

نگرانی کاربران از عمر باتری گلکسی S22 و S22 پلاس

گلکسی S22 و S22 پلاس به ترتیب با باتری‌های 3700 و 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شوند که حتی نسبت به نسل قبل خود (به ترتیب با باتری‌های 4000 و 4800 میلی آمپر ساعتی) کاهش پیدا کرده است. با این وجود عمر باتری ضعیف‌تر گوشی‌های جدید سامسونگ نگرانی برخی طرفداران را به همراه داشته است.

از طرفی دیگر، بسیاری از کاربران انتظار داشتند که وجود نمایشگر 10 تا 120 هرتزی مصرف انرژی کارآمدتری داشته باشد، زیرا در برخی عملکردها مانند مطالعه کتاب‌های الکترونیکی، نرخ تازه‌سازی نمایشگر تا 10 هرتز کاهش پیدا خواهد کرد که با این وجود باتری دستگاه دیرتر خالی خواهد شد. اما اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ نگرانی‌های کاربران را افزایش داده است.

با این وجود، همچنان باید تا تاریخ 11 مارس (20 اسفند) و زمان عرضه این دستگاه‌ها منتظر ماند و امیدوار بود تا سامسونگ برای مصرف باتری آن‌ها بهینه‌سازی‌هایی انجام داده باشد و گلکسی S22 و S22 پلاس با یک بار شارژ کامل حداقل یک روز را دوام بیاورند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی