ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس نورد CE 2 5G با چیپ دیمنسیتی 900 از راه می‌رسد

چند روز قبل مشخص شد که وان پلاس نورد CE 2 5G در تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) به طور رسمی معرفی می‌شود. در آن زمان همچنین به پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

چند روز قبل مشخص شد که وان پلاس نورد CE 2 5G در تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) به طور رسمی معرفی می‌شود. در آن زمان همچنین به پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC این گوشی نیز اشاره شده بود و اکنون تراشه‌اش مشخص شده است.

حساب توییتر وان پلاس هند در اینستاگرام با انتشار یک تصویر، تایید کرد که گوشی وان پلاس نورد CE 2 5G از تراشه دیمنسیتی 900 مدیاتک بهره خواهد برد. علاوه بر این، «ایشان آگاروال»، یکی از منابع دنیای فناوری در حساب توییترش تصویری از این دستگاه به اشتراک گذاشت که آن را در رنگ «آبی باهاماس» نشان می‌دهد. ظاهرا این تصویر در وب‌سایت رسمی وان پلاس کشف شده اما هنوز نمی‌توان چیزی را به طور رسمی تایید کرد.

وان پلاس نورد CE 2 5G

مشخصات احتمالی وان پلاس نورد CE 2 5G

در حالی که چیزی به زمان معرفی رسمی این گوشی وان پلاس باقی نمانده، بسیاری از مشخصات آن فاش شده‌ است.

طبق گفته آگاروال، این گوشی درست مانند نسل قبلی‌اش از نمایشگر 6.43 اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره خواهد برد. از دیگر مشخصات نمایشگر دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

درون این دستگاه شاهد تراشه هشت هسته‌ای دیمنسیتی 900 مدیاتک خواهیم بود که با لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است. این گوشی در بخش باتری نسبت به نسل قبل پیشرفت چندان زیادی نخواهد داشت و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی بهره می‌برد.

وان پلاس نورد CE 2 5G
رنگ آبی باهاماس

ماژول دوربین سه‌گانه دستگاه نیز که شبیه ماژول نورد 2 است، از سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 119 درجه و یک دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل می‎‌شود. برای تصاویر سلفی نیز وان پلاس از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از درگاه کارت حافظه با پشتیبانی از حداکثر 1 ترابایت ظرفیت اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی