ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمجیک 7
تکنولوژی

ردمجیک 7 علاوه بر اسنپدراگون 8 نسل 1، یک تراشه اختصاصی هم خواهد داشت

شرکت نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های سری ردمجیک 7 است. این خانواده تا چند روز دیگر از راه می‌رسد و اخیرا کارزار بازاریابی آن آغاز شده تا با ویژگی‌های گوشی‌ها آشنا شویم. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

شرکت نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های سری ردمجیک 7 است. این خانواده تا چند روز دیگر از راه می‌رسد و اخیرا کارزار بازاریابی آن آغاز شده تا با ویژگی‌های گوشی‌ها آشنا شویم. در جدیدترین گزارش گفته شده که پرچمدار این شرکت علاوه بر اسنپدراگون 8 نسل 1، یک تراشه اختصاصی برای گیمینگ هم خواهد داشت.

ردمجیک در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد که گوشی جدید آن‌ها با یک تراشه مخصوص بازی از راه می‌رسد. پیش‌تر اعلام شده بود که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند. ولی حالا باید منتظر باشیم تا تراشه اختصاصی این شرکت موسوم به Red Core را در این دستگاه ببینیم.

پوستر دو پردازنده در ردمجیک 7

مشخصات فنی ردمجیک 7

پیش‌بینی می‌شود که این تراشه تجربه گیمینگ ردمجیک 7 را ارتقا دهد و بهینه‌سازی‌هایی در زمینه صدا، نور، لرزش و توانایی‌های لمسی ایجاد کند. قبلا گفته شده بود که این گوشی از سیستم خنک‌کننده مبتنی بر مایع VC استفاده می‌کند. به‌علاوه، می‌دانیم که پرچمدار نوبیا با شارژ سریع سیمی 135 واتی به بازار می‌آید تا بتواند باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی خود را در کمترین زمان شارژ کند.

ردمجیک 7 همچنین قرار است حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 داشته باشد. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 12 و پوسته RedMagic UI به بازار می‌آید. افزون بر این، پرچمدار ردمجیک نمایشگر 6.8 اینچی از نوع OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت.

این صفحه نمایش از نرخ نوسازی 165 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی بالایی پشتیبانی می‌کند. اگرچه این گوشی عمدتا برای مصارف گیمینگ ساخته شده اما از لحاظ دوربین هم نسبت به بسیاری از پرچمداران بازار چیزی کم ندارد. در قاب عقب این دستگاه دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی است.

نظر شما درباره استفاده از دو تراشه پردازنده در این تلفن هوشمند چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی