ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از یک مینی پی‌سی با وزن 250 گرم رونمایی کرد

شیائومی Youpin یک مینی پی سی جدید با نام «Ningmei Mini Computer CR80» معرفی کرده که تنها 250 گرم وزن دارد و می‌تواند به یک مانیتور، کیبورد و ماوس وصل شود. این مینی‌ پی‌سی می‌تواند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

شیائومی Youpin یک مینی پی سی جدید با نام «Ningmei Mini Computer CR80» معرفی کرده که تنها 250 گرم وزن دارد و می‌تواند به یک مانیتور، کیبورد و ماوس وصل شود.

این مینی‌ پی‌سی می‌تواند در محل‌هایی که جای زیادی برای قرارگیری کیس‌های بزرگ وجود ندارد، کاربردی واقع شود و نیازهای کاربران را فراهم کند. البته همانطور که می‌توان حدس زد، با این محصول تنها می‌توان کارهای پایه را انجام داد و خبری از انجام کارهای سنگین مانند رندرگیری یا اجرای بازی‌های روز با آن نخواهد بود.

مشخصات مینی پی سی شیائومی

این دستگاه تنها 12 سانتی‌متر طول دارد و ضخامتش به 2.5 سانتی‌متر می‌رسد. با وزن 250 گرمی، این محصول تنها کمی سنگین‌تر از گوشی‌های پرچمدار کنونی مانند گلکسی S22 اولترا است. بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی آن را با خود حمل کنند.

شیائومی در این محصولش از پردازنده چهار هسته‌ای اینتل N5105 استفاده کرده که از چهار رشته هم بهره می‌برد. حداکثر فرکانس این پردازنده به 2.9 گیگاهرتز می‌رسد و 4 مگابایت حافظه کش L3 دارد. مصرف انرژی این مینی کامپیوتر شیائومی برابر 10 وات است.

مینی پی سی شیائومی

در این محصول همچنین از رم DDR4 به همراه حافظه SSD پرسرعت M.2 استفاده شده است. حداکثر ظرفیت حافظه SSD این محصول را می‌توان به 512 گیگابایت ارتقا داد. کاربران می‌توانند مینی پی‌سی CR80 را به تلویزیون، مانیتور، پروژکتور و محصولات دیگر متصل کرده و استفاده‌های متنوعی از آن داشته باشند.

در بخش ارتباطات با کارت شبکه بی‌سیم اینتل AC 7265 روبه‌رو هستیم که از ارتباط وای فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از ماژول بلوتوث بهره می‌برد تا امکان اتصال آن به دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد.

قیمت مینی کامپیوتر شیائومی

این محصول شیائومی در دو نسخه زیر روانه بازار می‌شود:

  • 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه SSD: قیمت 172 دلار
  • 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه SSD: قیمت 204 دلار

در حال حاضر اطلاعی از عرضه جهانی این محصول نداریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی