ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو گوگل
تکنولوژی

گوشی پیکسل تاشو گوگل احتمالا در سه ماهه چهارم 2022 از راه می‌رسد

در سال 2021 شایعات مختلفی درباره اولین گوشی تاشو گوگل شنیده می‌شد و حتی طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسید غول موتور جستجو تولید این دستگاه را لغو کرده باشد. حالا به نظر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

در سال 2021 شایعات مختلفی درباره اولین گوشی تاشو گوگل شنیده می‌شد و حتی طبق آخرین گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسید غول موتور جستجو تولید این دستگاه را لغو کرده باشد. حالا به نظر می‌رسد در اواخر سال جاری شاهد این دستگاه خواهیم بود.

به گفته «راس یانگ» تحلیلگر صنعت نمایشگر و مدیرعامل DSCC غول موتور جستجو ظاهرا گوشی تاشو خود را احیا کرده است. اکنون، این شرکت قصد دارد تولید نمایشگر پیکسل تاشو را در سه ماهه سوم سال جاری کند و یانگ همچنین اعتقاد دارد که این دستگاه در نهایت قرار است در سه ماهه چهارم و فصل پایانی سال 2022 معرفی شود.

متاسفانه به جز این جدول زمانی، یانگ در توییت خود هیچ جزئیات دیگری درباره گوشی تاشو آینده گوگل را فاش نکرد. با این حال در گزارش‌هایی که تاکنون از آن منتشر شده، به برخی مشخصات احتمالی آن نیز اشاره شده است.

مشخصات احتمالی گوشی تاشو گوگل

گوشی تاشو گوگل

ظاهرا پیکسل فولد از نمایشگر LTPO OLED با نرخ تازه‌سازی متغیر تا 120 هرتز بهره خواهد برد. اعتقاد بر این است که روی پنل پشتی این دستگاه سنسور 12.2 مگاپیکسلی IMX363 سونی، به همراه سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX386 سونی و دو سنسور 8 مگاپیکسلی IMX355 سونی وجود داشته باشد. از دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه می‌توان به سیستم عامل اندروید 12L اشاره کرد.

در گزارش‌های دیگری همچنین از این گوشی با نام «پیکسل نوت‌پد» یاد شده بود که ظاهرا بیشتر شبیه به اوپو فایند N خواهد بود تا گلکسی فولد سامسونگ، زیرا احتمالا شاهد دستگاه کوتاه و پهن‌تری خواهیم بود. از طرفی دیگر گفته می‌شود که این دستگاه به تراشه گوگل تنسور مجهز خواهد شد.

با این وجود تاکنون گوگل گزارش زیادی درباره این دستگاه منتشر نکرده، بنابراین نمی‌توان به این شایعات اعتماد کامل داشت و گوشی تاشو پیکسل ممکن است با مشخصات دیگری راهی بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی