ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا
تکنولوژی

نوکیا G11 با دوربین سه گانه و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

نوکیا G11 در سکوت خبری و بدون اعلام قبلی با باتری با ظرفیت بالا، دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین دریافت دو به‌روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و سه سال ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

نوکیا G11 در سکوت خبری و بدون اعلام قبلی با باتری با ظرفیت بالا، دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و همچنین دریافت دو به‌روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید و سه سال آپدیت امنیتی رونمایی شد.

گوشی هوشمند جدید نوکیا از نظر سخت افزاری شباهت بسیاری با نوکیا G21 دارد، هرچند از نظر مشخصات دوربین تفاوت‌هایی دیده می‌شود و وزنه بدنه آن نیز سبک‌تر است.

نوکیا G11 از نمایشگر 6.5 اینچی LCD‌ با وضوح +HD، نرخ تازه سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند با چیپ Unisoc T606، رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد ولی مجهز به اسلات micro SD است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 512 گیگابایت را فراهم می‌کند.

نوکیا

در پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی جای گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 8 مگاپیکسلی است که در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر جای گرفته است.

یکی از ویژگی‌های شاخص و برجسته موبایل جدید نوکیا، باتری 5050 میلی آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از شارژ 18 واتی است که گفته می‌شود تا سه روز شارژ مورد نیاز کاربران را فراهم می‌‌کند. البته گفتی است که متاسفانه آداپتور داخل جعبه موبایل 10 واتی است، بنابراین اگر کاربران می‌خواهند از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنند، لازم است شارژر قوی‌تری تهیه کنند.

نوکیا جی 11 با وعده سه سال به روز رسانی امنیتی و دو به روز رسانی اصلی سیستم عامل از راه رسیده است. با این وجود، نوکیا موبایل جدید خود را با نسخه سیستم عامل اندروید 11 سال گذشته عرضه می‌کند.

این گوشی هوشمند در اروپا با قیمت 159 یورو و در دو ترکیب رنگ آبی و خاکستری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی