ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی
تکنولوژی

ریلمی روی گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی کار می‌کند

طبق شواهد فاش شده، به نظر می‌رسد ریلمی علاوه بر سری «ریلمی 9 پرو»، در حال کار روی دستگاه‌های دیگری است که از فناوری شارژ سریع 80 و 150 واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین گوشی دیگری ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

طبق شواهد فاش شده، به نظر می‌رسد ریلمی علاوه بر سری «ریلمی 9 پرو»، در حال کار روی دستگاه‌های دیگری است که از فناوری شارژ سریع 80 و 150 واتی پشتیبانی می‌کنند. همچنین گوشی دیگری با تراشه دیمنسیتی 8000 از این تولیدکننده به‌زودی معرفی خواهد شد.

ریلمی فناوری شارژ 125 وات UltraDART خود را در سال 2020 معرفی کرد و «مدهاو شیث»، مدیرعامل این شرکت ادعا کرده بود که اولین گوشی با این فناوری در سال 2022 معرفی خواهد شد. در حالی که انتظار می‌رفت GT 2 پرو از فناوری شارژ سریع 125 وات بهره ببرد اما این گوشی نیز در نهایت با سرعت شارژ 65 واتی راهی بازار شد. حالا طبق شایعه‌ای جدید، تولیدکننده چینی در حال کار روی گوشی‌هایی با سرعت شارژ 80 و 150 وات است.

ریلمی

Digital Chat Station، منبع معتبر حوزه فناوری ضمن اعلام این خبر در شبکه اجتماعی چینی ویبو، توضیح می‌دهد که ریلمی برای شارژ گوشی‌های 150 واتی خود از آداپتورهای 160 واتی اوپو استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، او ادعا کرده که گوشی دیگری با چیپ دیمنسیتی 8000 نیز به زودی عرضه خواهد شد اما جزئیات بیشتری درباره آن فاش نکرده است.

سری ریلمی 9 پرو چند روز دیگر معرفی می‌شود

در حال حاضر تمرکز ریلمی روی رویداد 16 فوریه (27 بهمن) خود است که قصد دارد در آن از سری ریلمی 9 پرو رونمایی کند. گوشی‌های این سری شامل نسخه پرو و پلاس می‌شود که مدل دوم از تراشه دیمنسیتی 920، رابط کاربری Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 و نمایشگر امولد بهره می‌برد و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن می‌تواند ضربان قلب را اندازه‌گیری کند.

علاوه بر این، گوشی ریلمی به دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود مجهز می‌شود که شامل سنسور اصلی‌اش 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با OIS است. همچنین پنل پشتی آن به گونه‌ای طراحی شده که رنگ آن زیر نور خورشید تغییر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی